Ljud i natten
Jag har flyttat från min lägenhet, där jag bott i flera år. Där är det en del liv och rörelse. Min nya lägenhet är i samma hus, men det är en helt annan atmosfär. Men jag undrar nu om de som är nere vill komma upp, för min dörrklocka har börjat att ringa på nätterna, men det är ingen som står där.Inatt fick jag upp en bild av två damer som stod där…
Någon fler som är med om att någon pockar på uppmärksamhet på ett sätt som kan kännas lite störigt?
i min förra lägenhet var de nån form av "energi" som var nere i mitt förråd. De kändes som den ville säga mig nåt innan jag skulle flytta iväg,men jag avsidade den. Dagarna innan ja skulle flytta var "energin" i lägenheten. De small i väggen och den satt vid sängkanten.
Kändes inte läskigt på nåt vis men just vid den tiden orkade jag inte ta emot nåt=/
Så ja kan förstå din känsla där. Men man blir ju lite förbryllad då "dom" jagar en=/
Hoppas de reder sig
kram
det hoppas jag också… jag har känslan av att dom vill bli hjälpta, men jag har inte den kunnigheten än…

#2 Du kan kontakta ett medium som kan komma hem till dig och hjälpa dig med det här om du vill. Titta i mediumlistan, där finns det många runt om i landet och det kanske finns någon där som du kan kontakta.
Önskar dig lycka till! Kram!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Min 10åriga dotter & hennes 9åriga kompis var med om spökerier hos kompisen häromdagen. De var där själva & tv.n sattes plötsligt på, samtidigt som en lampa började blinka & steg hördes. De försökte stänga av tv.n men det gick inte på en stund. Ungarna blev livrädda, men jag tror att de jagade upp varandra oxå. innan har det nog inte spökat där.
Appropå tv.. För några år sen hade jag en kompis hos mig & vi satt & spelade tv-spel. Hon sa att det då var 3 månader sen hennes nya pojkvän dog, de hade just blivit tillsammans. Mitt uppe i spelet slocknade bilden & en "spöklik" musik hördes högre & snabbare , men vi var inte i närheten av en spökbana ens :/ Jag blev skraj & stängde av spelet för att sen ångra mig.. Men då var det naturligtvis borta.. I plugget öppnades en handikappsdörr som inte funkat på flera år automatiskt när vi pratade om honom.. Alla som stod utanför & rökte bara stirrade..
Vi var övertygade om att det var han som "hälsade" på :) Kul att han hittade henne, när han aldrig varit hos mig eller i på gymnasiet :)
Nu har jag kopplat ur min dörrklocka …
#3 Elisabeth, jag tror det är du som bor närmast 

#6 Hahaha, jag fick mig ett gott skratt när jag efter mitt inlägg fick veta vem du är! 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag hörde om det! ha ha ha 
Hej! Ja när jag flyttade in i min lägenhet som är från 1920 talet så knäppte det alltid tre gånger varje natt undrade om grannarna var lyhörda? Men så var det ju inte. Det fanns ochså en kvinna som följde med från en dröm,och var kvar när jag vaknade hon var helt svartklädd med mörkt hår så höll hon ett vitt ljus framför sig. Hon var från en annan tidsålder hon var glad och skrattade hon fick vara kvar.
Om du nu anlitar Elisabeth kan du/ni väl berätta hur det gått?
Det skulle vara kul att läsa.
Ja, vi får se med tiden vad som sker :)