OT Att rensa i röran!

Andra bilden föreställer utrymet där jag nu ska skapa keramikgubbar istället för att röka!
Tidigare stod där en byrå överfylld med papper. Dessa ligger nu i 3 IKEA papperskassar.
Det är bra att källsortera!

Du e för söt du!!! Blir glad när jag ser dig! :-) Kram

Sorry, nu blev det visst dubbelt….
Tredje bilden föreställer skrivbordet där ni nu kan skönja bordsskivan. Detta är särskilt högtidligt eftersom vi knappt visste att vi hade en. Så vi är väldigt tacksamma och glada över det faktumet!
Håll till godo nu vänner, vem vet när det ser ut så här igen.
Kram från Fru Kaos

Ohh vad mysigt det blev! Keramikfigurena blev jag nu nyfiken på, kan man beställa såna av dig?
Nu ska jag fixa mitt kontor så jag härmar dig Åsa, en del blir kontor och den andra en hobbydel ;)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Härlig inspiration till höströj, även om jag inte ser bild nr 2, du ser så härligt glad ut 
Blir nog många fina keramikgubbar
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Lycka till Morsan med "gubbarna" och att sluta röka./Kram.

#5 Javisst kan du det. Kollade faktiskt på lite indianfigurer idag på keramikaffären. Kanske kan vara något. Skickar med länk till den hemsidan så kan du kolla på deras bilder. Färger kan man ju välja själv, man målar ju efter sitt eget huvud.
Kram

#8 Vilka fina saker!!! Jag känner igen några, har ju köpt av en tjej i Eskilstuna som målar så jag har en söt häxa på en gunga, fönsterlampor, en bäbisfigur m.m.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Så fint det blev!

Vilka läckra lerfigurer var finns dom Ps det blev fint städningen

Man kan köpa dessa figurer på lite olika ställen. Jag köper mina på Häggtäppans keramik i Härad/ Strängnäs.
Googla på formkeramik el. Amerikansk formkeramik så kommer det upp lite trådar!
Lycka till
Det blev fint Morsan1.
Intressant med keramiken,gillar att måla också,tyckte indianfigurerna var fina,jag samlar på dem.