Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettintuitionsövningar
Läst 1247 ggr
BuNNaj
0

huset

Hej hopp! Jag undar vad ny känner för denna byggnad. Den har en lång rad olika historier och jag lovar att berätta om den senare ;)

Byggnaden är mycket större än vad den är på bilden

Mvh Elin

BuNNaj
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

glömmde bilden! xD

Julliz
0

Min blick dras till det lilla tornet, och min första tanke är att färgen är gräslig (Ojoj ursäkta)

BuNNaj
0

#2 det gör inget för det är ingen som gillar den xD

Tatsu
0

Ser ut som en skola, men fönstren säger att det är någon form av fängelse eller behandlingshem. Annars säger den mig ingenting ser tråkigt och kalt ut.

BuNNaj
0

du har ganska rätt där #4

TopasPearl
0

Jag gillar inte fönstrena på kortsidan

Sissan3
0

Okej! Jag kände tvärtom Fot i munnnen Inget obehag utan tycker det ser inbjudande ut.. Ja..jo det tycker jag. Jag har sett hus som fått mig o rysa men inte detta.

Celia
0

Ser ut som en anstalt eller sluten psykiatrisk klinik.

Mvh, Cecilia

Rosarin
0

Ryyyser….

Känner/ser hur de tittar ut genom fönstren.. Det vill gå ut men får inte… eller kan inte…sitter fast på något  vis…

Får in våld…slag…plågade…en massa smärta….

shit mår lite illa…

Har det varit barn där inne? Det liksom skriker…eller är det vuxna..

Rosarin
0

oj fölråt jag kanske inte fick skriva så men det bara kom…

kunde inte hjälpa… *skäms*

Elisabeth-J
0

#10 Det är klart att du får skriva som du känner :) Det är ju inga svordomar i ditt inlägg Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Rosarin
0

tack… blev lite rädd bara…

kram

BuNNaj
0

jag kan berätta att just nu är det min skola som jag går på och det finns rum i skolan, som förövrigt har vart en skola i ca 14 år, som har hittats idag. Innan det har det varit ett psykhem och en militär sak, kommer inte på hur det kallades. Jag har kännt av mycket konstiga saker i skolan, som i ett litet rum nu är bibliotek, mår jag rent ut sagt illa när jag går in i det. Sen finns det gångar under skolan som jag var i när jag var liten, och dom är inte roliga att vara i kan jag säga. När jag cyklar utanför skolan känner jag mig alltid övervakad genom föntrena, och om jag sitter ensam i ett klassrum, så är jag aldrig ensam. I mitt klassrum finns det även ett rum i taket, som man måste ha stege för att komma upp i, har ingen varit i. Men lärarna säger att dom brukade ta upp dom allra sjukaste patientarna där uppe och stänga in dom tills dom hade lugnat sig, och en gång hade dom glömmt av en man där uppe, så han dog. Många säger att dom har sett en skugga uppe i dom pytte små fönstrena som är i rummet. Och igår så sa min lärare: Vad var det där som dunsade där uppe?! Gissa om jag blev tänd på att gå upp dit och kolla. Vi ska faktiskt göra det någon gång :)

Sen i klocktornet som man ser på bilden så är det inte heller jätte trevligt att vara. Där har jag också varit många många gånger. För att komma dit upp måste man hoppa in genom en lucka i väggen och sen gå på smala plankor upp till själva tornet.

Byggnaden har jätte många historier och det här är bara några av dom :D

Rosarin
0

wow men då kände jag ju inte HELT fel i alla fall…

Oj…huga…

Intressanta historier. Tack för att du delade med dig.

Sköt om dig vännen!

Kram Rosarin :)

BuNNaj
0

#14 nej du hade väldigt rätt där :D man Känner smärtan och ångesten som är där inne. JAg gillar Verkligen INTE ställa alltså :D

Mvh ELin

Rosarin
0

jaa jag håller med…blev yr som tusan efter ett tag när jag började känna in. Det första jag kände var blickarna..de stod och tittade ut…ville ut stackarna..

Jag är ganska ny inom det mediala så det här var jättekul för mig!

Tack igen för den roliga övningen. ;)

Ha en fin onsdag.

kram rosarin

BuNNaj
0

Jag tycker så synd om dom att dom aldrig kommer därifrån :( Hoppas någon kommer och hjälper dom snart och jag önskar hade jag hade förmågan att göra det….

Rosarin
0

Jaa, det är inte meningen att ni ska gå omkring och känna er otrygga i skolan. Det är jobbigt som det är ändå ibland. :)

Finns det inget medium i närheten där ni bor som ni kan kontakta?

När de ska rena ett hus tror jag att de oftst är två. En kompis till mig som är medial sa det.

Lycka till och sköt om dig!

Kram

Rosarin :)

BuNNaj
0

Det är bara jag som mår illa i skolan^^ hehe så det är nästan ingen annan förutom en lärare som känner något :D

Ronja06
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ohh… Kuslig skola du går på.

Även jag har en bild på ett hus som jag har haft en del tankar över, vad som hänt med huset och vilka som levde där. Tills jag fick reda på den sanna historen om huset. Så (och jag hoppas det är helt okej) så undrar jag vad ni känner för denna byggnad….

Mvh Emelie Förlägen

BuNNaj
0

Jag vill placera djur, typ hästar, kor och sånna djur där inne

Ronja06
0

#21: Du är absolut inne på rätt spår!

Mvh Emelie Förlägen

Rosarin
0

Fick in brand direkt av någon anledning.

Någon har dött där inne..känns som flera…

Rosarin
0

Fick in brand direkt av någon anledning.

Någon har dött där inne..känns som flera…

[Angel88]
0

det känns som ett gammalt slackt hur, eller något som hör ihop med stor sorg..

BuNNaj
0

Framför huset vill jag se en tjej/kvinna på en brun häst. Jag vet inte varför men jag har den känslan. Det ska vara sommar och det ska stå en häst vagn vid ladan/huset.

Mvh Elin

Tisdus
0

Jag är inget medium eller nåt, bara mitt huvud som säger saker. :P När jag såg bilden (kollade på den i en millisekund och skyndade ner för att skriva) tänkte jag direkt typ stridsvagnar och krig och sånt. :P Typ som om det där huset hade vart någon sorts mellanhand… kanske polisskola? Näe, jag vet inte. :P Heh…

Tisdus
0

Å herregud.. :O läste precis det du hade skrivet där uppe om din skola. Att det hade vart nåt med militär… shiiit… undrar om det var ett sammanträffande det jag tänkte? Jag lovar iaf på hedersord att jag inte läste någon kommentar innan jag skrev!

Tisdus
0

Till #20 - rysning. Typ någon som tagit självmord/blivit hängd? Uj… Gammalt stall, arbetshästar… bönder… Hängning är det första jag tänker på iaf…

BuNNaj
0

#28 haha men gud! Du kanske är lite medial du ;)

Tisdus
0

#30 Hehe, kanske det. :P Borde kanske vara mer öppen när det gäller sånt. :P Blir lätt rädd och vågar inte tänka på nåt speciellt.. :P

Ronja06
0

#25: Ja, man kan nog säja att det ingår stor sorg i huset…

Någon som tycker att jag ska avslöja historien om huset nu? Eller ska jag vänta lite?

Mvh Emelie Förlägen

Rosarin
0

ja tack gärna men du får göra som du vill.

kram Rosarin :)

BuNNaj
0

åh snälla kan du inte berätta, Ronja06?  :D

Tisdus
0

Berätta gärna. ^^

Lollo86
0

berätta nuuuu