Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 386 ggr
Tatsu
0

Kaos !!!

Håller på att försöka få ordning i butiken och byter ut lite av inredningen på en del ställen.

Jag hade en vision hur fint och överskådligt det skulle bli och det skulle inte ta så lång tid…..

Verkligheten: jag har hunnit en liten vägg,dåligt med hjälp, väntar på inredning,kartonger och grejor överallt…..stress,stress,stress,…..
Man åker hem och har kaoset med mig känner att jag borde ha hunnit mer, men…

Finns det ingen av er på forumet som kan trolla,så att när jag öppnar dörren i morgon bitti har jag en ny fin butik, med allt på sin plats.
Tänk vad skönt det skulle vara, men men Rom byggdes ju inte på en dag och jag har två snickare i släkten, kanske de får en stund ledig någon dag ,något år.

Jag har läst två böcker om positiv energi och jag tror faktiskt att det har hjälp mig lite, men idag var det nära att bägaren höll på att rinna över när en ung kille var riktigt otrevlig mot mig.Håret reste sig i nacken av ilska och jag fick ropa på en personal till för att reda ut situationen. Det kanske vore bra om jag kunde vara ledig ett tag, men jag ska bara…..

Morsan1
0

Jag ska försöka av hela mitt hjärta att trolla lite i din butik! :)

Tyvärr kommer jag nog inte att lyckas men jag vill att du ska veta att jag önskar att jag gjort det!

Kram och all lycka i kaoset!

Åsa

topsie
0

Försök att vara positiv trots ditt kaos du vet ju att det blir bra i slutänden.

Tatsu
0

#1 Tack.
Ibland är det skönt att bara få skriva av sig.

Kramar från Tatsu

Tatsu
0

#2 Tack, jag hoppas att det blir bra.

Kram.

lightseeker
0

JO, jag visualiserar just nu in din butik, och den verkar trevlig. När den är helt färdig, jag skall hålla tummarna för att du får fler hjälpsamma och positiva människor runt omkring dig, då går allt mycket lättare.

Happyspirit
0

När jag läser din tråd Tatsu kommer jag att tänka på KaosteorinRäcka ut tungan Ordning + Kaos = förändring. Så det är helt naturligt med Kaos när det ska till en förändring någonstans..så tag några djuuupa andetag och gör det du ska. Så kommer det säkert att bli en positiv förändring i slutändan ska du se. Du får fokusera på resultatet i stället så kanske det känns lättare för dig i denna Kaos.

Liten tanke från mig Kramis  AnkiSkrattande