Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: healing
Läst 382 ggr
Elisabeth-J
0

H-T-A Upplevelser 13/9

Skriv gärna och berätta om era upplevelser efter kvällens healing.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Dolleminas
0

Det kändes varmt ett tag, men sen blev det inget mer… Jag får tacka för värmenGlad

shintaida
0

Mina händer kändes inte där jag låg. Brukar annars få syra i dom så det sticks när jag ligger på rygg.

Sen kändes en smärta upp till armbågarna som klingade av. Det kändes bra! Hoppas att det håller i sig bara!

Tack för hjälpen, allesammans!

Med Ljus // Shintaida

Tiia
0

Lite innan klockan 20.00 kände jag en behaglig värme längs med  hela ryggen

Rocktjejen
0

Hej!

Jag upplevde lite panikångest och att jag kände mig ledsen så att jag hade tårar i ögonen. Men det känns som om healingen gjorde så att det "lättade" på trycket. s.a.s.

Hälsn. Eva

Tinnie
0

Godmorgon mina vänner!

Jag fick först en vansinnig smärta i min vä. tumme, därefter blev spreds en behaglig värme. Smärtan och värmen alternerades. Vad vet jag om det kanske var för att dra igång läkningsprocessen. Hoppas kan man väl alltid, då jag ligger i zonen för en reoperation. När klockan var 21.30 så blev jag så fruktansvärt trött, så det var bara att krama kudden.  Glad Har sedan sovit ganska lätt, men ändå väldigt gott!

Solen skiner alltid bakom molnenHa en strålande dag!

/Kristina.

Vettarna
0

Min värk i axlarna försvann, och jag har sovit hela natten. Vaknade pigg och fylld av energi.

Tack!!

drutten53
0

hej vänner..ja min kväll var lite beröring på högra foten och foten drogs inåt till vänstra foten..flera gånger…såg en människa under mina slutna ögon…en med bruna byxor och grå jacka…lätt beröring även vid högra ögat…

nu vänner stänger jag av datan..ska klä på mig kläderna..snart dax att ta tåget mot stockholm…10.15 går det…ni får ha det så bra…så hörs vi…SAWADDI då….=HEJ DÅ

ChristinaE
0

Tack för healingen igår..Skrattande

Jag känner mig mycket mer avslappnad idag!!

TantAlma
0

Jag hade ingen tyvärr. Men det kanske beror på att jag har väldigt mycket värk nu.

april4
0

Tusen tack för healingen. Mitt ryggonda försvann och jag mår jättebra. Kram på erSkrattande