Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: barnungdomar
Läst 2863 ggr
Anna
0

Försvunna Madeleine

Ingen här som känner/ser något ang försvunna Madeleine, 4? Hon som blev kidnappad på ett hotellrum i Portugal och inte har setts sedan dess…

Är så ledsen för henne och föräldrarnas skull!!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Anna
0

annaattlid.se

Sol-Angelica
0

vet inte men ser en vägtunnel en sån där gjord av cement,som går under vägar..

Vibeka
0

Har kollat upp det och skickat info till polisen i England. Vet ej om jag är rätt ute men att försöka skadar juh inte *L*

Bra initiativ Attlid!! Glad

Så ni som har medial förmågor jag uppmanar er att använda de och försöka i allafall :)

KRam C

Pomperipossa
0

Var in på sidan och kände bara en sån desperation, sorg och smärta. Känner verkligen med dom. Har själv en liten dotter och vet inte vad jag skulle göra om nåt sånt hände henne.Gråter

Jimmy-Ottossn
0

jag fick se hemska saker när jag såg bilden på henne högst upp, såg flera händelser, var bland det jobbigaste känslomässigt jag varit med om,…funderar starkt på att göra som vibeka, att skriva vad jag såg och upplevde..jag tror att hon lever iaf!

Vibeka
0

Självklart ska du skriva till dem!! Jimmy.

Kram Carina

Anna
0

Hon MÅSTE leva!! Hon är så gudomligt söt och det måste vara hemskt för både henne och föräldrarna…

annaattlid.se

Pomperipossa
0

Jag vill så kunna vara optimistisk!!Gråter

Anna
0

*putt*

annaattlid.se

Prizma_o_Kristall
0

Usch vad hemskt… GråterHoppas verkligen att hon fortfarande är i livet!

Jag tänker på en man, flickan var vilse på nåt sätt, käns som att hon rymt… Han tog hand om henne, hon lever och mår bra. Känns inte som att hon blivit utnyttnjad sexuellt eller blivit misshandlad utan har det bra där hon är nu. Hon har svårt att sova, vrider och vänder sig i sängen. Gråter sig till söms… Något starkt jag känner är att hon hade ett hårband eller någon rosett i håret när hon försvann. Med prickar på.

Jag vet inte om detta stämmer, men det är vad jag känner angående den lilla flickan. Jag är inget medium, har inte gått någon kurs.. Kanske bara är min hjärna som vill att hon ska leva och ha det bra nu?

Har inte läst texten bara sett bilderna, orkar inte läsa om det, så tragiskt…Gråter

Hoppas bara hon lever, HON MÅSTE LEVA!!!!

hille96
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sist jag läste aftonbladet så hade dom hittat en lönndörr, någon som vet om hon var där inne? Jag hoppas att hon lever fortfarande. Hon va/är så SÖT!!<3

Hoppas dom hittar henne:)

//Helena

SusanneStromstedt
0

Den lilla tjejen har magnifika ögon.Antagligen därför hon blev kidnappad…..Jag tror att hon är såld till nåt äckel!!

Hallberg
0

Jag kan ju inte veta helt säkert, men det jag ser är:

Hon är med någon, hon är inte ensam. Hon lever.
Hon är med någon som är osäker, som egentligen inte vill henne något illa. Hon är inte långt hemifrån.

loreena
0

Jag hoppas du har rätt Hallberg för då kanske hon kommer hem igen någolunda oskadd

[Angel88]
0

stod det inte i tidningen att hon vart mördad i ett hotel rum???, det har jag för mig att ja läste någon stans…

Tisdus
0

I aftonbladet anklagar de föräldrarna för att de ska ha gett henne en dos sömnmedel (som tyvärr blev överdos), så hon dog, och att de gjorde av sig med kroppen…

[Angel88]
0

ja jag hade för mig att det var något sådant, att dom hade gjort det på semestren.

tycker det är skamligt

kerstinw46
0

ja buden är många vad som hänt henne .Jag har ingen aning.Men hur det än är så känns det hemskt

galdra
0

Är inte föräldrarna läkare?Då har dom skrivit på ett dokument om att rädda liv i alla lägen……Undrar ju verkligen hur bra läkare man är om man kan ta livet av sitt barn-då kan det säkert stryka med ett par patienter också.Inte så noga eller????

Det finns inte ord för detta barbari…Och dessa lögner dom spridit ut om kidnappning-kanske andra oskyldiga blivit anklagade.Jag hoppas åtminstone att dom blir av med sina läkarlegitimationer.

Elisabeth-J
0

Det här är ju nu polisens teorier men om det är sant eller inte vet ingen ännu. Om det hade funnits några styrkande bevis på dessa teorier så hade ju föräldrarna blivit häktade redan. Allt är inte sant som står i pressen, det är endast en liten del av det som står där som är sanningen.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

melia
0

ja det stog idag att dom hade bevis mot föräldrarna :( men det känns som nåt dom hittar på för att särtta dit nån.. jag hoppas verkligen hon lever, och hos nån som inte skadar henne.. jag ber ofta om att hon ska få komma hem igen! ingen letar ju efter henne nu när dom bestämt sig för att föräldrarna dödat henne Gråter

TantAlma
0

Under en Meditation i början av historien såg jag henne ligga i en bilbaklucka, vet ej om hon levde.

Men endå har jag haft en känsla att om hon är död är det mamman som gjort utan pappans hjälp.

Här om dagen känndes det som att hon låg och vred sig i en vit soffa och mådde dåligt, svårt att sova, var ledsen? 

Men jag är inget medium och jag vill gärna att hon ska leva och komma hem för hennes egen skull. Men jag är väldigt kluven.

Pendlan
0

Usch! jag har känt sen början att hon inte lever.. men jag hoppas INNERLIGT  att det  jag  känner e  hel felfel!