medial?
Jag undrar om jag e medial. Jag har sett saker som liten som vart lika verkliga som jag själv men som ändå inte fanns. Jag har senare känt andetag mot mig samt för 1.5 år sedan hade jag en dröm som kändes verklig. Sedan en händelse där jag hörde andens steg och ilska s jag blev livrädd o grät. Sedan ny dröm om samma person där jag fick ilskan förklarad. Jag är livrädd för sånt här men jag vill verkligen lära mig att hantera det om jag är ngot medial. Jag berättar gärna vad jag såg som liten o om drömmarna och fotstegen. Är det någon som får en känsla om mig? Finns det någon medial här i halland? Mvh
Kan tillägga att jag har kraftig empati för allt o alla. Blir någon t.ex slagen så känner jag dens smärta och ledsamma känslor. Både djur och människor.
Puffar upp tråden
tack :)
Låter absolut som att du är medial! Vad kul! Känner igen mig själv lite i din beskrivning faktiskt. Du får gärna berätta mer!
#4 .. jag vill gärna lära mig mer och öppna mig lite mer men jag är samtidigt väldigt rädd, jag får sådana skräckbilder framför mig hehe… jag kan berätta om drömmen jag fick o händelse efter det.
Drömmen:
jag och pappa åkte bil på kvällen, kom något djur framför så vi stannade, pappa letade efter djuret framför bilen, jag gick bakom, då såg jag en rödhårig ung kvinna som hängt sig i en stolpe, hon levde just då, hon stirrade rakt in i mina ögon och jag kände rysningar i hela kroppen i sängen, det var så verkligt, det jag såg i hennes ögon förstod jag som att jag skulle låta henne vara , hon ville dö…jag fick sedan efter det rysningar i någon månad efter att jag drömt det varje gång jag tänkte på den fick jag rysningar, började jag prata om den så blev jag skakis och det rann tårar. hennes ögon skärde rakt igenom mig.
händelsen:
ett tag efter drömmen så var min sambo och bror ute med hunden och jag var hemma själv, satt i soffan o tittade på tv sent på kvällen.. så började jag känna mig väldigt obekväm , då hörde jag i trappan från ovanvåningen nbågra steg ner och då blev jag skakis och väldigt rädd, jag kunde inte sluta kolla mot trappan!, hörde steg igen som fortsatte neråt och hade 2 steg som knarrade extra mycket och då började ajg gråta, skickade sms till sambon att skynda sig hem fort för jag är inte ensam . jag började känna en energi som verkade väldigt arg och jag störtlipade men kunde ändå itne släppa ögonen från trappan.
drömmen efter:
ett tag efter händelsen så drömde jag igen , det var samma kvinna som hängde sig , i drömmen så återspeglades den kvällen jag blev så rädd och då såg jag henne gå ner för trappan, stanna o stirra på mig och sedan fortsätta ner och var väldigt arg, i drömmen ställde hon sig framför mig i soffan och skrek och gapade på mig varför jag inte hjälpte henne, varför gick jag därifrån!!.. jag skrek rädd tillbaka att jag trodde hon ville dö, jag visste inte… drömmen slutade med att vi satt och pratade på köksgolvet där jag berättade hur rädd jag var och verkligen inte hade förstått att hon ville ha hjälp. min sambo och bror kom in och jag fick förklarat för dom att jag pratade med henne .
efter det så har jag inte drömt mer om henne eller känt hennes närvaro.
jag vill som sagt väldigt gärna hjälpa andar men är rädd och vågar inte börja med allt när jag är ensam. vill vara med någon annan erfaren och lära mig.