Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: foton
Läst 1243 ggr
Tiia
0

Andeförfrågan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tog fram kameran och sa att nu får ni andar vara snälla och visa er för mig,när jag ska fotografera…..och på alla 4 kort jag tog fanns Orber med….men de andra var inte lika tydliga som denhär.

Vi såg på "Hemsökta Hus" just då

Dezzan
0

Ett tips då man ska försöka fota Orber. Använd inte blixten och helst inte fota mot mörka ytor. Det är då lättare att damm kommer med på bilden som ser ut precis som Orber.

Tiia
0

Vi har en luftrenare hemma,så vi har inte mycket damm.

Jag har prövat mig fram ,med både blixt,utan blixt,dagtid och nattid och ändå fått orber….Glad

Det kan inte vara damm varje gång,men det händer väl också.

Allt är inte orber…men en delGlad

Dezzan
0

ja absolut. Många tror att direkt dom fått med "orber" så är det inget annat än just Orber. Men damm ser likadant ut. Dom som är kritvita runtom eller rör på sig så det bildas en svans, de e Orber.
Säger inte att ditt foto är damm, men man borde ha båda dörrarna öppna. Har en massa kort oxå på "orber" Har två kort i rörelse

Jimmy-Ottossn
0

En god vän till mig har fångat ektoplasma på bild i samband med andlig aktivitet en gång när dem var i fjällen i en gammal stuga, Mycket intressant bild!

Tiia
0

#4 Intressant och häftigt

Är det möjligt att vi får se den?

CarolineO
0

Det är otroligt häftigt, det fenomenet!

Tiia
0

Javisst är det ,det

Jimmy-Ottossn
0

5#, jag ska försöka se om jag kan få låna fotografiet nu idag eller imorgon så vi kan scana det så kanske jag kan lägga upp det här!

Jimmy-Ottossn
0

idag har jag fått tag i fotografierna, tog lite tid! så jag ska lägga in dem nu under kvällen!

Jimmy-Ottossn
0

jag fick se bilderna nu, det var inte dem jag frågade efterLedsen, men jag ska fråga dem igen!

Tiia
0

Ok,hoppas du får tag i demGlad

[Lill-Jonna]
0

ser ett ansikte i orben :O

Ebba-A
0

Ett mynt tror jag det är i orben, en 5 krona.En gammal 5krona

Värd på Choklad iFokus

BuNNaj
0