Värme i armar och ben
Hej hej!
Jag har börjat känna värme som strömmar ner i armar och ben.
Förut kände jag det mest på kvällarna men nu känner jag det precis hela dagarna. Ibland så riktigt bränner det i händerna. Det känns som rinnande varmt vatten.
Jag har fått veta att jag är medial och att det kan vara healing-kraften jag känner.
Ska försöka lära mig så mycket jag kan om healing men jag undrar nu om jag kommer att känna den här värmen alltid, dag som natt eller kan jag stänga av den när jag inte vill känna den.
Tacksam för svar.
Kram Rosarin :)

Jag rekommenderar dig att ställa den här frågan inne på Healing.ifokus, där kan du få mer hjälp med det här.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Ahaaa,..åh finns det ett sånt också *fnissar*!
Tack för tipset det ska jag kika vidare på.
Kram Rosarin :)

Ska nog också ta en tur in där. Jag tycker att jag bara fryser hela tiden - iskall och behöver värmande healing :)

jag tror att du håller på att öppna upp dej för energier. känner igen det där. efter olika healingkurser jag gått så kunde det ibland kännas som att jag höll på att brinna upp. jag vaknade till å med på nätterna å fick ställa mig i duchen å spola kallt vatten på benen för det var så hett. det går över. du kan prova att du föreställer dig hur du drar upp genom dina fötter upp till hjässan, energi från jorden så du får balans mellan himmel och jord. det är viktigt att jorda sig när man är i energier som man är ovan med. be även din guide att hjälpa dej tala om hur du känner och du behöver hjälp att hantera det.
kram kicki