Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterifokussajten
Läst 298 ggr
Opal
0

inloggning

Varje gång jag ska gå in får jag skriva mitt lösenord 3 ggr innan jag kommer in. Och när jag vill läsa ett inlägg så tar det länge innan det kommer. Är det för att det är många inne eller??

melia
0

mig funkar det jätte bra för, jag har valt så att jag aldrig behöver logga in och då funkar det ialla fall toppen Glad

Pendlan
0

Jag tror det är något annat.. för när jag skulle logga in igår.. kom jag inte alls in på just ön ! Alla andra sajter gick hur bra som helt. Fick starta om datorn…   Fundersam

drutten53
0

hej vänner…jag märker oxå att det tar lång tid när man byter inlägg o trådar…och detta med inloggning…jag får altid skriva mitt lösen varje gång jag har loggat ut..spelar ingen roll att jag har klickat på..KOM IHÅG MIG…ÖN strejkar ibland..eller ofta nu för tiden….kram

Sara87
0

Inloggning har jag aldrig haft problem med, däremot får jag så gott som dagligen upp "Server Error In Application" över en del av skärmen eller hela, å de gäller alla de sajter jag är aktiv på.. :P

Doris
0

#4 för mig händer det samma ofta när man har skrivit något .

Allting är möjligt

Sara87
0

#5 Ja, då händer det ibland, men också när jag ska öppna en tråd, bläddrar bland meddelanden osv.