Lyxfällan
Var det ingen annan än jag som såg något flimmra förbi i slutet av lyxfällan den här veckan? Jag är inte inne i det här över huvud taget men man blir ju lite virrig när man ser alla "spök-programmen" på tv.
Så, var det någon annan eller är jag ensam? (A)

Jag såg tyvärr inte programmet den här veckan.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

#0 Vart länkar du oss?
Smygreklam?
Jag såg programmet när det visades för första gången. Men jag såg inget som flimmra förbi

#2 ser ut som hon länkar till sin hemsida tycker jag 
Hehe, jo länken var till min hemsida (; Men jag ska försöka hitta en länk till programmet istället så jag kan visa er vad jag såg :)
Jag har varit i skolan i en vecka (bor där borta) och har därför inte svarat tidigare. Jag har nu hittade en länk i alla fall! :)
Gå in på http://www.tv3.se/content/blogcategory/974/1113/ och tryck sedan på Webb-TV till vänster. Sök i listan på program när det öppnas ett nytt fönster och klicka där på Lyxfällan - program. Öppna sedan avsnittet högst upp, Stressad företagare hotas av magsår och konkurs. Spola fram till 41.00 och kolla på ena programledarens arm längst ner till höger (han med skägg). Jag tror inte att ni missar det!

Jag såg de.

Ja titta! Jag såg det också! Vad var det tro??
Men!!!! Jag måste ha tappat ut linserna *S*S* ser ingenting!!!!!
Berätta vad ni såg! 

Precis vid 41:11 (ca) Programledaren säger: …jätteroligt att se drivet… /kameran växlar till helbild på alla/ och bla bla… "Och att se att du Anders har tagit tag i det här"..
När han säger dte sista så är det något vågrätt som far över bilden i linje med hans arm kan man säga.
Det tycks bara synas när man visar i helskärm! Men det syns klart och tydligt! Försök igen Vibeka! :-)
Ja då ska jag prova! 
noe ser inget…

#12 - inget att vara ledsen över. Jag såg inget heller…

Joooo titta igen! Men det går fort! Det är precis när han säger det jag sa oven, det kommer som en vit slöja uppifrån och ner över hans arm. Glöm inte att titta med helskärm. Det kanske underlättar om man inte heller har ljus riktat mot skärmen…
Jag såg det dock utan helskärm, men det är inte så uppenbart och eftersom jag har sett det tidigare på tv:n så förstår jag lite varför ni inte ser:P
Jag ser inget (jag har inte så hög hastighet på mitt bredband så den bara hackar…)

Nu har jag kollat ett antal gånger! Jag tror att det är något som speglar sig i bakgrunden (kamra-ljudmännen?) o som då ger så kallade solkatter.
Hm..får då inte ens upp programen
Hm..får då inte ens upp programen
Tack Celia då är det inte bara jag som har förlagt mina "linser" hahahaha