Hälsa
Hej,
jag mår inte riktigt bra. Skulle vilja veta hur jag går vidare härnäst? Någon som kan sätta ord på vart jag bör vända mig eller vad jag bör göra?
Om du inte mår bra så bör du söka dig till en vårdcentral eller liknande.
Nähääää?? Det här var ett test för att se lite av kunskapen hos dem/er som svarar samtidigt som jag gärna hade velat ha lite vägledning bortom den traditionella läkarvården.
Du skriver inte på vilket sätt du mår dåligt. Men det är en sak att ha symtom och söka bot, men först måste man ta reda på varför man har symtom.
Så jag håller med ovanstående, ta kontakt med en läkare.
Test?
Ja jag skall förklara mig.
Det kan nog vara så att jag har missuppfattat hela den här poängen. Jag blev medlem igår, och kan ha missat att ta in en del värdefull information. Jag trodde det var en sida där personer med mediala förmågor gav svar. Därför ville jag se eller som jag kallade det(testa) era förmågor att sätta ord på mina "problem" utan att för den delen avslöja för mycket.
Är det en avläsning du vill ha så lägger du din fråga i Avläsning/Vägledningstråden. Det kan vara bra att klicka på "Om sajten" som finns i menyraden direkt under sajtens rubrikbild, där finns info om vad som gäller här. Gör det på varje ny sajt du blir medlem på, så vet du vad som gäller då reglerna kan skilja sig en hel del mellan olika sajter.
Även om jag skulle kunna se dina "problem" så skulle jag vidhålla: är man sjuk - går man till doktorn!
#5: varför tror du att mediala människor ska ställa upp gratis och ge svar på frågor från folk som "testar" dem? Tror du inte att mediala, precis som alla andra, har bättre och viktigare saker för sig?
Vill du ha gratis spådomar finns det massor med sajter för sånt, sök på någon sökmotor på exempelvis "gratis spådom" eller liknande. Det här är en sajt för andligt intresserade som vill diskutera med varandra.
#0 Vissa av oss medlemmar här ställer upp och gör avläsningar, jag bland andra. Men det är inte det sidan går ut på som du kanske har förstått nu. Som de säger ovan, sök alltid läkarhjälp i första hand. Sen finns det vissa som är bra på healing och avläsningar bland annat här men också på andra iFokus sajter (kolla bland de tillgängliga sajterna längst ner) och gör det gratis för att hjälpa andra men också för att träna upp sina förmågor för sin egen skull. Så vissa användare skickar healing och liknande.
Låser tråden då TS inte längre är medlem.