Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettsorg
Läst 897 ggr
Elisabeth-J
0

11 September

Jag sänder tankar och tänder ljus idag till alla som drabbades av katastrofen i New York den 11 september för 6 år sedan.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Idunn
0

*tänder ett ljus*

EwaKristina
0

Vi får aldrig glömma!Tänder ljus för de drabbade….

drutten53
0

tänder ett stort ljus till alla som blev drabbad och till alla som blev kvar med all sorg…

Vettarna
0

Tänder ett ljus och de drabbade finns i mina tankar……

Opal
0

Jag kommer alltid att minnas var jag var när detta inträffade. Jag sänder en tanke till alla dom som blev drabbade denna dagen.

tinkerbell
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänder ljus!

TantAlma
0

Tänder ett ljus till minne av de som drabbats och de som lider en i dag.

melia
0

uch ja fy så fruktansvärt Gråter och så är jag alltid lite rädd så här på årsdagen att dom ska hitta på nåt nytt Ledsen

Tinnie
0

Tänder ett ljus och tillägnar mina tankar till de som blev kvar och deras sorg efter så stora förluster.

Vibeka
0

Tankarna finns hos de som förlorade någon….

rosmarin90
0

Tänder ljus.

Såg en dokumentär igår om evakueringen av de två tornen. Jättebra gjorda och hjärtskärande. Stor eloge till de modiga brandmännen.

Glömmer aldrig den eftermiddagen när vi slog på TV-n och såg det som skedde. Det var så overkligt att jag först trodde det var en katastroffilm. Tills jag insåg att det var på riktigt och skedde just som jag såg det.

Helenasharmoni
0

Tänker på alla som drabbades och deras anhöriga

storkenflyger
0

Då tänder jag två ljus

Ett ljus för ovanstående händelse

Ett ljus för två pojkars mamma som blev mördad för fyra år sen i dag   Anna Lindh hette hon

Tuva-Lena
0

Måtte världen ha blivit klokare sen…och måtte vi kunna se möjligheterna i olikheterna, istället för tvärtom.

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

soulwings
0

Tänder mina ljus

RexPect
0

WTC Candle 

patriciia
0

en tyst minut och ett tänt ljus*

kath
0

Oskyldig

MariaJ
0

Tänder också ett ljus för de drabbades i katastrofen.

Tänt ett ljus

Med ljus och kärlek till alla drabbade !

Vänligen MariaJ:-

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Celia
0

Tänder ett ljus för alla drabbade

Sara87
0

Tänder ett ljus här med, och även för Anna Lindh och lilla Sabina som dog den 11 sept 2003.

Pendlan
0

Tänt ett  ljus  och håller med Inga-Lena! Måtte världen blivit klokare!!!

Lägger in en länk till gruppen för 11 sept där man kan tända ljus. För er som ej använt sidan förr.. är det bara att klicka på ett otänt ljus å följa instuktionerna.

http://www.gratefulness.org/candles/candles.cfm?l=eng&gi=9%2F11

Doris
0

Tänder ett ljus för världen och dom drabbade i world tradecenter

Allting är möjligt

Karl_Norberg
0

Tänder ett ljus

april4
0

Tänder ett ljus för alla drabbade

Snabster
0

Tänder ett ljus, men även för alla andra omärksammade tragedier

babsan
0

dog inte Anna Lind den 11 september ngt år oxå ?

Tuva-Lena
0

#22 Vilket fint initiativ Pendlan! Kram!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Nadja_Filur
0

Nadja_Filur
0

ops!!

Morsan1
0

Tänder ett ljus för alla som mist någon denna dag.

Å

_sussie_
0

Jättefint initiativ pendlan!! Tänder ljus för alla som drabbats av trgedi denna dag

Carina.S
0

Ja vi borde tända ljus varje dag för alla i hela världen som faller offer för terroristdåd. Även om man inte hör talas om det i media…Ska man se lite krasst på saken, så har ju även USA sett till att många oskyldiga  människor hamnat i terrordåd i andra länder..Så när de själva råkar ut för det, ja då fattar de inte hur de kunnat råka så illa ut.. Men så blir det när man binder ris åt sin egen rygg….

Nu får jag säkert fan för det här, men har någon sett Michael Moores film farenhigt 9/11 ( heter den så?) Ja, då börjar man att fundera.., att "Storebror" är inte så oskyldiga som de vill påskina!! , men detta är min åsikt. Se bara hur det ser ut i Irak nuförtiden!! Hur "bra" blev det där då??? Hörde på tv:n senast nu ikväll om en oskyldig kvinna som hade fått offrat livet p g a en terroristskjutning mit på stan…. Men för det så tycker jag lika synd om alla människor i hela världen som faller offer för sånt här skit som hände 9/11 Fundersam

SoundScape
0

Tänder ett ljus!