Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 245 ggr
Opal
0

Mobilen ringde men..

Jag måste berätta vad som hände för en arbetskamrat. Vi satt och pratade om spöken och jag såg hur något rörde sig i rummet.  Hennes mobil ringde och hon gick och svarade. Men det var ingen där. Hon tittar i mobilen vem det var som ringde och det var hennes son. Hon ringer upp honom. Han svarar att han har då inte ringt till henne för han står i duschen. Hon bara gapade och tittade på oss. Någon kanske ville busa eller kontakta dig sa jag. Det har jag aldrig varit med om föru.

kristinah
0

För några år sedan jobbade jag som föreståndare på ett gästhem på min hemort. Gästhemmet är en gammal tingsgård sedan 1600-talet. Jag hade förberett färdigt kaffefrukosten och satte mig ner med en väninna och en kopp kaffe. Då knackar det tre ggr på dörren. Jag tittade på klockan för jag trodde jag hade missat att öppna men det var 10 min kvar innan öppningen. Jag gick för att öppna ändå men det fanns ingen där. Jag är övertygad om att ingen gått i ytterdörren, mellandörren eller från övrevåníngen. Golven knarrar för mycket för att man skall kunna gå ljudlöst utifrån in genom två stängda dörrar. Vem var det månne? Jag har ingen aning iaf.

[Lill-Jonna]
0

oj då