Äkta?
Om det är ett spöke menar du? Njae, jag tror det inte personligen. Men man vet ju aldrig. :)
Det är en väldigt vacker bild men jag tror den är konstruerad…"spöken" brukar inte fastna så där tydligt
Ja den var verkligen häftig *L* men tyvärr jag tror den är fixad.

Jag tror inte att den är äkta.
Malin S*Ängstorpet

Om spöken skulle visat sig så tydligt för människor och speciellt fastna sådär på bild så skulle det inte vara någon tvekan om att det är konkreta bevis på att de existerar. Jag tror den är fejk. Kan mycket möjligt vara någon som tagit bilden på något som ser ut som ett spöke men har fixat till den.

Jag gillar bilden oavsett om det är fejk eller ej :)

Jag måste gå ut och titta hur det ser ut i min komposthög! 

#7*skratt* Jag tror oxå att detta är fejk,men en vacker bild är det i alla fall!
Ja´ha först nu trillade poletten ner med komposthögen *Asgarv*
Fnissar glatt…glömde ju skicka med den lilla komentar som fanns också….har glömt exakt vad det stod men något åt detta hållet " om ni nu inte tror på spöken så får man väl se till att fastna på någons foto för/som bevis"
Tveksam själv…men snygg är den….
Ja den är jätteläcker
Det ser ju nästan ut som Vad han nu heter* sångaren Manson? Jag tror inte den är äkta. känns som den är riggad för film inspelning eller fotografering.
den är nog redigerad i något prog. photoshop eller liknande

absolut fejkad. har jobbat en del i photoshop och det är hur enkelt som helst att göra såna bilder.

Tror fejk jag med..men otroligt läcker..

Det är en väldigt fin och häftig bild men tyvärr så tror jag att den är fejkad ;)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Själva baktanken med bilden var ju rolig ändå..
Marlyn manson är min fört<a tanke
Värd på Choklad iFokus