Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: ifokussajten
Läst 368 ggr
EwaKristina
0

Fördröjning

Vill bara göra er uppmärksamma på att då man loggar ut ifrån ÖN,så tar det  rätt lång tid innan namnen/nicken försvinner från Favoritlistan.Man kan tycka att personen är ju inloggad ännu,men kan i själva verket loggat ut för en timme sen…..Lite oväsentligt vetande så här på måndags förmiddag!!

melia
0

jag har föressten fundrat på en sak! kan man se om en person är online om man går in på deras sida? alltså utan att ha dom som favorit?

om jag lägger till nån som favorit, får den personen ett meddelande om det då? eller kan man göra det hemligt Oskyldig

EwaKristina
0

Vad jag vet så kan man se när personen senast var inne på ÖN.man går in på personens presentationssida.Om du lägger till någon som Favorit kommer INGET meddelande till den du lägger till.

Perla
0

Går det öht att logga ut? Alltså utan att stänga ner fönstret eller surfa vidare till en annan sajt.

EwaKristina
0

Om du menar att surfa vidare inom iFokus,till de sajter du har som Favoritsajter,då bara klickar du på den sajten du vill till,och kommer sen tillbaka,genom att klicka på den ursprungliga sajten….

Perla
0

Nej, jag menar logga ut i motsats till att vara inloggad på iFokus.