My eyes!
Nu så , nån som kan läsa av mina ögon nu? (A)
Det var nog konstigt ljus på den andra bilden =/

Oj ögonen kom inte med innan :S

Vrf kommer de inte med :O
Jag kör gumman så fort du får in ögonen
Kram

Tack^^ men de verkar inte funka:S jag har bifogat bilden 3 ggr nu >.<

Nu då :O
Nej jag är ledsen men det verkar inte funka
hur fick du in de andra??
kRAM

Nu så funkade de:D Yey!
Ok, då kör jag
Du är snabbtänkt och mycket intelligent. Emotionellt intelligent men du behöver lära känna dig själv bättre och se vad du egentligen handlar om.
Du är mycket pigg och energisk glad och frisk. Du vill lite mera än du kan få just nu och det kan skapa ett missnöje i dig. Du är en frisk fläkt i tillvaron för andra men du kanske inte kan se det själv riktigt ännu. Du är mycket beskyddande för de som du bryr dig om. Barn Älskar dig men egentligen tycker du att de är lite jobbiga just nu. Du älskar också barn men klarar bara korta stunder med dem. Du har en otrolig fantasi och jag tycker att du ska fortsätta skriva även om du själv inte tycker att det blir så bra.
Om du har en pojkvän just nu så är han väldigt kontrollerande och svartsjuk. du behöver också arbeta med ditt kontrolltvång
Jag säger så här att "släpp kärleken fri, och om den kommer tillbaka vet du att den verkligen var din" Du tycker också om att fotografera med din mobil eller kamera. du är glad och sprider glädje omkring dig. Jag känner mycket fnitter runt dig. Ja lite snabbt, så här känner jag när jag ser dina magiska ögon
Kram Anki
jag håller med ;D
Hur blev det med denna avläsning???? Aggi? stämmer någonting alls??
Kram Anki

Den va jätte bra,, stämde in så bra O.o Förvånande ^^
TackTack
Tack för feedbacken Aggi
Kram