Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 1876 ggr
horrorfreakhorror
1

speglar

Något jag länge funderat på är att sova i ett rum med speglar. Ända sen jag var lite har jag vägrat sova i ett rum som har en spegel i. Det kan räcka med en loten sminkspegel, sån rund liten, jag täcker isåfall över den. Är det någon som känner likadant? Har det något med andevärlden att göra? Jag är jätteintresserad av andlighet/övernaturlig och får en känsla att speglar hör till det. / nyfiken i en strut :-)

H-lena
3

Har nog aldrig känt så, eller det vore lite obehagligt med en spegel precis mittemot sängen, men annars så har jag inga problem. Dock har jag hört att spöken dels inte gillar speglar, och sen också en del historier om människor som sett ansikten bakom sitt eget i speglar. Så jag vet inte!

komkoma
3

Har två speglar i mitt sovrum, nemas problemas.. Jag gillar att titta på mig själv haha Nej men seriöst har aldrig känt någon skillnad på att ha eller inte ha spegel i sovrummet

Ghosthunter
8

Faktum är att speglar kan fungerar som portaler till andra dimensioner och andevärlden. Det är vanligt att man kan se märkliga saker i speglar. Det är mest gamla antika speglar med kvicksilver som funkar bäst.

Man kan även se och spå i dessa speglar…..precis som en kristallkula!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

horrorfreakhorror
3

Tackar för era svar :)  

Det är så intressant med andevärlden  :)  .

julia_directioner
1

Jag brukar täcka över min spegel, det känns bara obehaglig att kolla på, det känns som att jag kmr se något

komkoma
2

Ser det så att OM jag skulle se något så är det inget negativt ;)

pirri17
0

Monroe Marilyn har spökat och visats sig i en spegel på ett hotell nånstans i Amerika!

Brunett