Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1071 ggr
wilmakrook
0

Drömtydning

Hallå everybody!

På senast har jag drömt väldigt ofta att jag kör ensam i min bil och helt plötsligt kommer det upp föremål på vägen framför mig som täcker hela vägen, vilket gör att jag antingen måste välja att väjja i diket eller frontalkrocka med föremålet. Det har varit allt från dumprar till skrot över hela vägen. Jag vaknar alltid innan jag hunnit välja hur jag ska göra, och vet inte vad som händer. Någon som vet varför?

Fjäril
0

Hej,

Du tror inte dina drömmar om val (du måste välja att väja eller köra över sakerna) kan symbolisera din vardag? Är det något du funderar över, antingen som du själv vill göra eller om det rent av är så att andra vill påverka dig?

Sajtvärd på Övernaturligt

NiklasTyreso
0

Motgångar i livet? Vill du och planerar och försöker göra saker, men sedan händer saker utanför din kontroll så det inte blir som du vill.

Att inte ha kontroll över vart du är på väg i livet är min tolkning.

wilmakrook
0

Tack för era svar! Kan stämma mycket bra, finns två vägar att gå. Men jag vet inte hur jag ska göra, allt bara fyller mig med ångest. Över att inte veta vad jag vill eller vad som blir bäst. :)

Rumblebee
0

Det känner jag igen, två val, varav inget av dem verkar ha något positivt t med sig. Det man får försöka att göra är att fundera på vilket val som kan visa sig vara bäst, på lång sikt. Både för en själv och för eventuella andra som kan påverkas. Dock är det ju lättare sagt än gjort. Speciellt om man befinner sig i en mental svacka.