Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 277 ggr
Celia
0

Går det att läsa efter gråt?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en bild tagen ganska direkt efter tårar.
Går det att utläsa något ändå?

Skulle vara väldigt kul att 'höra' om någon kan se något :)

Var rädda om er!
Varma hälsningar, Cecilia

Linda
0

Vilken vacker bild på sorgsna ögon….

Tuva-Lena
0

Lilla vännen! Jag ser rädsla, förtvivlan och ett par frågande ögon som helst skulle vilja stänga sig, alltså jag menar att dom säger,"låt mig vara ifred", ungefär.

Kram på dig och fortsätt du att gråta, det brukar kännas skönt och löser en massa spänningar. Gråter

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Celia
0

Ska nog leta upp en gammal bild istället. Den här verkar inte säga mycket om mig som person :( *börjar genast leta*

Celia
0

Äsch, det är ju alltid jag som står bakom kameran. Hittar ingen digitalbild :(

Sol-Angelica
0

"du får inte gör det inte!!"

Celia
0

Hittar ingen bättre. Det här är jag - oavsett om jag är ledsen, arg eller glad - så mina retursvar blir:

#1 - Tack Linda :)

#2 - Jag känner ingen rädsla, skulle väl i så fall vara oro inför hur det ska gå för utekatterna, bilarna som ska säljas och hur jag ska hinna med alla måsten i vardagen m.m.
'Låt mig få vara ifred' stämmer perfekt! Så kände jag hela helgen, dock inte just nu :)

#5 - ?? Jag känner obehag :( Dina ord kan få den minst lättskrämda att undra mycket: "Bör jag inte köra bil mer?", "Vad händer om jag sätter mig i den där karusellen?". Är man riktigt lättskrämd så låser man nog in sig och hoppas på att taket inte ska ramla in om det blir nödläge att uppsöka toaletten ;)

Ha en fin dag alla!
Kram, Cecilia

[valmina]
0

Hej hej!

Jag har varit hos ett medium som sade att jag själv kunde ta kontakt med andra sidan.Men ibland undrar jag vad som är fantasi eller kontakt.

Låter jag snurrig? (ja lite KanskeGlad)

Allt gott Valmina

[valmina]
0

Förlåt !!!

satte visst in min undran lite fel.Generad

Valmina

erkabo
0

ta fram urkvinnan i dig! Jag ser styrka i ögonen, du ska bara låta den komma fram och tro på dig själv! Var inte rädd, du kan hjälpa många.

Ljus till dig

Erika

magma
0

Nu är ju din bild färgad av känslor (gråten) men jag försöker ändå, med lite hjälp av din avatarbild också:)

Mina högst okvalificerade gissningar då!Räcka ut tungan

Jag gissar att du är en ganska lugn person, som inte tycker om orättvisor och inte är rädd att stå upp för det du tror på. Tror att det beror på en blandning av sådant du varit med om under tonåren (?) men också att det helt enkelt är sådan du är av födsel och ohejdad vana. Kanske du skulle behöva blotta dina svaga sidor ibland för de du älskar, och inte vara rädd att visa dig svag?

Celia
0

#9 & 10 - tack för att ni också tog er tid och tittade på bilden :)

Jo jag får jämt höra att jag är en stark person, men så känns det dessvärre inte alltid. Den senaste tiden har jag dock vågat be om hjälp utan att känna mig svag och jag blottar mina känslor öppet. Det finns aldrig något ont som inte för något gott med sig!
#10 skrev mest och prickade därmed in flest rätt, men stort tack allesammans :)

Kram, Cecilia

magma
0

Roligt att det stämde på ett ungefär ivarjefall:)

Karl_Norberg
0

Gud vad härligt att visa känslor så underbart naturligt

Celia
0

#12 - där är många rätt i dina rader :)

#13 - Glad