Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 844 ggr
Bunn
0

Hjälp?

Hej!

Jag vet inte i vilken kategori jag ska lägga detta eller om det ens är tillåtet (i så fall ber jag om ursäkt och admin. får ta bort inlägget), men det är så att jag är i desperat behov av hjälp och vet inte vars jag ska vända mig så jag prövar här. 

För snart två veckor sedan mötte jag en person på bussen, vi sa hej till varandra, men inget mer då jag precis skulle gå av. Vi har träffats vi ett enstaka tillfällen tidigare också, men då bara gett varandra blickar och leenden. Jag undrar därför om det kan finnas någon här som vet (eller kan lotsa mig vidare till någon som vet) hur ska jag bära mig åt för att få kontakt med denna person, hur ska jag kunna träffa personen igen och vem är personen?

Stort, varmt och hjärtligt tack på förhand! <3

Arthedain85
3

Jag tror det är P3 som har hjälpt folk i din situation :)

ALPHIRA
1

Kära Bunn, Du har bollen!

Fjäril
3

Hej, Utan några mediala medel så tipsar jag dig om det en vän till mig gjorde, som också mötte en person på bussen (vid ett par tillfällen). Han tog tillfället i akt (och modet!!) till att inleda samtal med kvinnan som slutade med att han bjöd ut henne - och hon sade ja :)

Sajtvärd på Övernaturligt

Bunn
0

Om jag kunde så skulle jag göra det samma, Fjäril, men jag har inte sett människan på två veckor och jag kommer kanske aldrig få se personen igen

ALPHIRA
0

I så fall…det kommer flera bussar… 🙂

Fjäril
0

#4, Då blir det som det blir, inget du kan påverka egentligen så länge du inte har telefonnummer och vet personens namn vill säga. Som Alphira säger; det kommer fler bussar!

Sajtvärd på Övernaturligt