Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: oförklaradefenomen
Läst 2024 ggr
Draugaz
0

Problem med energier och andeportaler.

Har under en längre tid haft problem med obehagliga energier i mitt sovrum, Ibland är det så illa att man inte ens vill vistas i rummet på grund av den dåliga energin. Har fått veta  att det finns en andeportal i det här rummet med. Min sömn blir ytterst dålig och jag tror att jag får energi utsugen ur mig när jag sover, för jag vaknar nästan alltid tröttare än när jag somnade. Inget annat rum i huset är så här påtagligt. Har försökt med diverse åtgärder som salviarökelse och en speciell bön för att det ska lugna ner sig.  Det kan bli lite bättre för stunden men fenomenen återkommer alltid. Men nu på senare tid har det blivit värre. så jag undrar finns det någon som har några råd att ge mig kring detta?

[[Månen@]]
0

Jag hade en port i mitt kök, jag gick in dit och sa högt och "stängde" porten med mina armar att jag ber om hjälp att stänga porten och jag fick sån hemsk gåshud men efter det va det stängt:) testa:)

Draugaz
0

Skadar väll inte att testa antar jag . Lite nervig att jag ska göra det hela värre bara med tanke på att mina mediala kunskaper är ytterst begränsade :S

[[Månen@]]
0

Spelar ingen roll och du kan inte göra det värre! Va bestämd med att du stänger porten! När du gör det så är den stäng sen! :)