Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medium
Läst 1514 ggr
235
0

Rekommendera ett bra medium?

Är det någon som kan rekommendera ett bra medium?

Magi-cat
0

Titta gärna i sajtens länklista! 🙂

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Denna kommentar har tagits bort.
235
0

Har hon någon hemsida? Eller telefonnummer?

Har du gått till henne? Stämde det?

Kram och tack för hjälpen!

Twinflamewolf
13

Oj andas lite lugnt 235 och hoppa inte på det första bästa tåg du ser eller hör om.Nu vet jag inte vad som är så angeläget för dig och jag jobbar absolut inte via forum över huvud taget men några tips kan jag ge i alla fall 🙂

Kostar det 19.90 per minut var vaksam för det förekommer så mycket oseriöst där man medvetet drar ut på tiden i samtal för att tjäna pengar på just dig så hoppa bara inte på i tron om att allt du vill veta ska lösas genom dessa 0-skitnummer som jag kallar dom för 😕

Vill du ha tag på ett medium som kan sin sak är den bästa vägen djungel telegrafen där andra i sin tur har erfarenhet av och verkligen fått den information och stöd dom kom för under en sittning men inte via forum.

Ställ krav helt enkelt på kvalitet hos ett medium för det är Du som betalar och det är Du som ska få ut något av en sittning.

Så mitt tips är :var noga och finn dig inte i allt för tyvärr finns så många där ute som bara skor sig på och speciellt om någon ropar hallå jag behöver ett medium så är vissa där snabbt och säger jag kan hjälpa dig mot en viss summa😕så fungerar det inte utan det är bevisföring som gäller inget annat 😎

Var vaksam på vem du kommer i kontakt med för du ska inte betala för en massa svammel utan du ska som kund hos mediet få ut det du verkligen kom för ingenting annat 🌺

235
0

Tack så mycket! Vill helst träffa personen ifråga och givetvis då någon som är duktig och erfaren.

Kram

Jina.
0

Var bor du? Kanske någon här kan hjälpa dig!

www.mediumjina.se

Magi-cat
3

#7 Har du frågat sajtledningen om du får göra reklam här?

(Ring aldrig till vem som helst!)

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Twinflamewolf
2

# 7 Ett enda inlägg som är skrivet i reklamsyfte 😕

# 0 Det är just sånt här jag syftar på,var väldigt vaksam med vem du ringer och får kontakt med .

Gasoline
3

Jag en fråga och fundering. Hur vet man att mediumet är seriöst?

Nicollan
0

Vet att jag läst nånstans här på forumet om hur man vet att medium är seriösa eller ej, kommer inte riktigt ihåg vart dock :) Går säkert att söka.

Men i alla fall, b.la så ska dom aldrig fråga dig saker, det är dom som ska ge dig informationen. Sen är det bra om du får spela in samtalet, så du kan lyssna i lugn och ro i efterhand. Om dom vägrar detta så är det väl en varningssignal..
Sen tror jag inte på medium som säger väldigt diffusa och "allmänna" saker, som t.ex "detta är en äldre dam som gillar att baka bullar"
Jag vet iofs  inte hur det funkar, det kanske är så att informationen i vissa fall är diffus? Men tror många falska medium kör med just det- att det exempelvis finns ganska många som förlorat sin mormor/farmor som gillat att baka och som då kommer känna igen sig..

Sen ska dom inte behöva veta för och efternamn tycker jag, i dagens läge kan man ju söka sig till mycket om en person på nätet..

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

[Diana.K]
0

Jag gick till en i sthlm som var bäst! Om jag var du så hade jag bara gått till kända medium! Någon du har sett själv på tv eller någon hela stan har gått till som man vet att de han/hon säger stämmer!