Onda andar!!!
Hej!
Vad gör man för att få bort onda andar?
Jag har inga, vad jag vet.
Men jag känner en som har problem med andar av detta slaget.
Är det någon som kan hjälpa mig så får ni gärna höra av er via pm :=)
Vill inte publicera några namn eller någonting annat här på sajten.
Medarbetare på HBT ifokus

be dom att gå :)

Tror inte att det är så enkelt i det här fallet.
Uuh man kan he upp kors i rum och stearinljus , det ska hjälpa .
Min kompis hade holdt på med spiritisme och fått en ond and efter sig , hon blev typ galen .. hon sprang ut i regnet och bada i pyler och hållde på , men nu har hon flyttat in på en hjälpaskola så det går bättre med henne . :|

Hej!
I detta fallet rör det sig om ca 40 stycken

jo, du då får du nog kontakta några stycken medium som tillsammans kan battla dom, försök inte själv, när dom är så många.

#5 Har du några förslag på namn?
Måste dom som har andarna med sig vara med då?

nej men, vad menar du, egentligen. Jag tror inte att jag förstår.
ELler menar du så här: att dom som känner sig förföljda (jag hade fattat för att det gällde 40 andar i ett hus,ha ha) inte skulle vara med när det kom ett /några medium till hjälp?
I sådana fall så tror jag nog att personen ifråga bör infinna sig, om hon/han verkligen vill ha hjälp.
Om jag har missförstått dig, så ber jag om ursäkt.

#7 sänder ett pm till dig..

Har skickat ett pm till dig…
Kram Sussie

Man ber dem att gå. Funkar inte det så tar man fram ljus och hela alltet och försöker köra någon utdrivningsritual eller liknande, fungerar inte det så får man nog kontakta ett medium som kan komma hem och driva ut dem.
Riktigt onda andar vill nog inte gå till en början så är de extremt onda så skulle jag nog kontaktat ett medium direkt utan att behöva irritera dem mer med ritualer.

Hej freaket jag har jobbat som medium i flera år nu och åker runt till hem där det händer oförklariga saker där dom tror att dom har spöken.
Men jag har alldrig någonsin stött på en ond ande.
Däremot har jag stött på vilsna själar som inte hittat till ljuset och som är rädda frustrerade och har ångest vilket kan vara obehagligt att känna av men inte är dom onda.
Det är dessutom väldigt sällan det rör som en vilsen själ av 10 besök så är det högst ett fall det rör sig om en vilsen själ resten är deras egna nära och kära som besöker dom och vill visa att dom fortfarande finns för dom.
Men eftersom dom inte vet vem det är så blir dom rädda och då skapar dom sina egna demoner och onda andar.
När man som medium beskrivit den besökande anden och dom kan känna i gen sin mormor så har deras rädslor och deras onda andar är borta eftersom deras rädsla försvunnit.
Av dom vilsna själarna så rör det sig i bland om dom som inte fattat att dom är döda och när dom ser att ngn annan möblerar om och finns i deras bostad blir dom upprörda och försöker få bort inkräktaren.
Hade du kommit hem från jobbet och funnit ngn som flyttade in sina möbler i ditt hem så hade du naturligtvis också reagerat och gjort allt för att få bort inkräktaren inte hade du varit ond för det.
Har alldrig någonsin hört ett medium som stött på 40 vilsna själar i ett och samma hus.
Så för mig låter detta helt orimmligt eftersom dom vilsna själarna håller sig på en plats där dom hör hemma.
Och att så många som skulle varit boende i samma hus och dessutom vilsna ser jag som otroligt.
Men du har ju många nära och kära släktingar tillbaka i tiden som gått bort så troligare det rör sig om själar som gåt till ljuset och som har ngn anknytning till dig och inga onda andar.
Lasse
Borde vara hemskt med onda andar, jag har en ande i huset men han/hon vill skydda mig verkar det som, jag är bara 14 år