Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmeditation
Läst 2353 ggr
Brokenfether
0

Astrala resor...

När man gör en astral resa…kan man styra resans gång själv,eller hur funkar det??

Mvh B Fundersam

Elisabeth-J
0

Du kan påverka resan om du tex vill hälsa på en vän i en astral resa, som då självklart har tillåtit ditt besök Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tiia
0

När jag flög hem till min syster så sov jag inte utan styrde dit jag ville….hon bekräftade vad jag såg,vilka kläder hon hade på sig,vart hon var ,i vilket rum…m.m

Det jag inte såg var texten på hennes t-shirt…Glad

är det ngn annan som gör så??

det är väl inte astral resa om man är vaken…eller ut ur kroppen upplevelse???

Elisabeth-J
0

Jag har gjort det många gånger :) En vän och jag tyckte för några å sedan att det var riktigt kul så vi tillät varandra att besöka astralt när vi ville. Det var roligt att ringa sen och berätta att jag hade hälsat på och vad jag hade sett och få det bekräftat, så en period gjorde vi det ganska ofta :)

Elisabeth 

Tiia
0

men det är ganska tröttande….jag blev enormt trött när jag gjort det.

Har inte gjort det mer än några få gångerGlad

Elisabeth-J
0

#4 Ja det tar på krafterna när man reser Skrattande

Elisabeth 

Tuva-Lena
0

#4 eller #5 Tiia eller Elisabeth: Hur förbereder ni en astral resa? Själv har jag kunnat uppleva kortisar när jag är halvvaken, eller kanske håller på att somna. Vet inte riktigt.  Fundersam

Kan ni framkalla dom resorna i vaket tillstånd också? och hur gör ni då?

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

shintaida
0

UtomKroppsliga Upplevelser Hur man kan göra

Har hittat denna länken - vart minns jag inte.

Med Ljus // Shintaida

Tuva-Lena
0

Tack shintaida! Gulligt av dig, skall kolla in länken, men jag tror att jag varit där redan och det verkade sååå krångligt….eller så är det jag som är bekväm..Hmm Generad Hur går det för dig med Nallen och marsvinen..?:)

Tiia
0

#6 Hej Inga-Lena.

Det är nåt år sedan jag gjorde det,det var oerhört tröttande.Jag var vaken och bad min syrra först om lov.Vi hade pratat om det tidigare att det skulle vara kul att prova.Jag var vaken då jag gjorde det.

Jag tänkte mig att jag gick ut ur kroppen,steg upp genom taket till himlen,flög till syrrans hus för att sedan sänka ner mig genom taket där och se henne.Vart hon var,vad hon hade för kläder på sig.Min syster bekräftade allt som jag berättat att jag såg.

shintaida
0

#8 Inga-Lena!

Jag är också bekväm, så jag har inte gjort det än! Generad  Man vill ju att det ska hända, bara så där "pang"!

Jaaa Du, Nallen har kvar sina besvär med ryggen. Men Buseman (ett av marsvinen) bits inte mer nu, mer än när han vill kissa! Och när jag ska klappa grisarna, så skickar jag en bild om att jag INTE ska plocka upp dom, så då stannar dom kvar och blir klappade!

Trasan blev bättre i sina rosslingar när jag healat honom några dagar. Sen, när jag slutade ett tag (brist på ork) så började han igen.

Idag har jag haft honom uppe och lagt mina händer på honom igen.

Vad gäller Svante-Vante så är han tyvärr fortfarande rädd. Har pysslat mest med den rosslande Trasan, nämligen. Jag skäms inför mig själv! Inte ska Svante-Vante gå och vara rädd, inte.

Men jag tror att han blivit rädd, för att när hormonerna på Buseman sätter igång, så jagar han Svante-Vante och "vill till". För Svante ligger lägst i rangen.

Men jag ska nog få bukt med dom alla tre. Nallen tar mediciner nu, så det har lättat på honom. Och ibland sitter jag med en hand på korsryggen på honom. Det gillar han allt!

Ja, det blev långt, men jag blev så exalterad över att någon minns mig, Nallen och våra marsvin!

Jag tackar så ödmjukt!

Med Ljus och kramar // Shintaida

Tuva-Lena
0

#9 Då måste jag få fråga dig Tiia, är du medial så att du har dom här förmågorna sedan tidigare. Det verkar ju helt otroligt…hääärligt! :) Måste nog gå in på sidan shintaida skickade för att påbörja ett träningspass..Tack för att du svarade! Flört

Och du Shintaida: Du är verkligen ambitiös med din healing! Tänk vad mycket gott du gör för dina små älsklingar! :) Vet du, jag har gått en kurs i reiki-healing på distans, alltså online, och det funkade jättebra! Där får du lära dig mer om själva tekniken och hur du förbereder dig. Kan jag rekommendera om du är allvarligt intresserad. www.sinnligkunskap.se

Kram till er båda! Glad

Tiia
0

#11 Jag började för några år sedan med healing och sen har det rullat på.När jag var yngre hade jag några upplevelser,men jag tror nog att vi alla är mediala när vi hittat hit.

Vissa har kommit längre än andra,men jag tror att om du koncentrerar dig så kan du göra en resa eller flera,också.

Berätta hur det gått,det är jätteintressant och lärorikt att få ta del av andras upplevelser.Jag lär mig hela tiden något som jag sätter i min hjärnbankSkrattande och tar fram när jag behöver det.Hemlis

Kramis//Tiia

berry892
0

Jag fick en UKU bara sådär, jag tumlade runt mitt i luften, låååångt uppe bland molnen alltså. Det var jättehärligt det kom väldigt kraftiga bubbliga vågor genom kroppen och jag bara tumlade omkring där i luften och for uppåt hela tiden. Såg också en basketplan mitt uppe i luften? Jag minns att jag skrattade då jag såg det, det såg så dumt ut hahaSkrattande

Jag önskar sååå att jag kunde göra det på egen hand också så det inte bara händer. Men jag ska allt lyckas någon dag!Glad

Tuva-Lena
0

#12 Det låter så enkelt när du berättar bara. :) Skall vara för att jag lärde mig reiki ifjol då. Då är jag kanske på rätt väg..? Fundersam Lovar att berätta om det händer! :)

#13 Det du berättar låter jättehäftigt! Kommer du ihåg vad du gjorde eller tänkte innan du for till väders? Om du tänker på samma sätt nu så kanske du får en returbiljett..? Hemlis

Kram till er!