Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettfoton
Läst 692 ggr
Asa_Sthlm
0

En vacker ängel?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det här lyckades jag fånga på bild (av misstag) en kväll hemma!

Ljuset var helt stilla och lös i olika varianter.  Spännande!

Dezzan
0

Å sån tur jag har. Har själv varit med om detta fenomen i mitt ungdomsrum.
Jag blev väckt varje natt av andar och väktare.
Kunde inte somna så jag låg och filosoferade och då plötsligt börja det blinka och skina grönt ljus ovanför min soffa ca 50 cm upp.
Försökte hitta logiska förklaringar, men det fanns inget.
Vet än idag inte vad det kan ha varit

TantAlma
0

Jätte fin, man blev glad av bilden.

Dezzan
0

Det jag såg har jag funderat på om det kan ha varit en portal. Detta verkar se ut som en oxå

Fast mitt sken såg inte ut riktigt så. såg när den strålade eller vad man ska säga.
Såg du detta med blotta ögat eller märkte du det efteråt då du tittade på bilden?

TantAlma
0

#3 Om det är en portal , vad betyder det då? att man ska hjälpa någon över snart eller att man har något att vänta sig?

Dezzan
0

Vad jag har förstått så finns det portaler lite varstans där andar kan gå mellan och andra väsen oxå för den delen.
men vet inte om jag förstått det hela korrekt

Asa_Sthlm
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3    Det var av misstag kortet togs och jag såg det först senare när jag skulle radera bilden att det lyste på den!  Jag såg inget med blotta ögat. Då tog jag kameran igen och tog några fler foton och chansade, fick en bild till av "fenomenet". (se ny bild) Inte heller då såg jag något med ögat.  Har andra foton också på "sken" som ser ut som portar, så kanske har du rätt.

Dezzan
0

Mystiska grejer det där.
Vill gärna veta vad det kan vara.
Som sagt port är ju min chansning

TantAlma
0

Funderade på det som sagts tidigare här på forumet, att en orb är rund och en ande har svans. Men här är det ju som en böjd form och rör sig. Kan det inte vara en ande då?