Tålamod
Jag behöver lära mig tålamod men i en viss fråga så har mitt tålamod verkligen tagit slut!
I januari läste jag en certifieringskurs men fortfarande har inte mitt cert. anlänt med posten. Jag har mailat och fått svar om att det skall fixas omgående? Vilken tidsuppfattning är omgående undrar jag då? Då detta mail skickades i maj…
Vad tycker ni? Hur länge är det rimligt att vänta på en sån här sak?
Kram Sanna

Personligen anser jag att du skulle ha fått det direkt efter kursens slut, så länge ska man inte behöva vänta! 
Kram
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Hej Sanna
det är på tok för långt… skriv och kräv en förklaring…får du ingen så kanske du kan göra som en annan person gjorde…gick in och skrev på utbildarens hemsida/gästbok och frågade varför denna väntetid… det är ju ingen bra reklam för utbildaren men jag tycker nog att de får skylla sig själva om de beter sig på detta sätt…

Jag har skrivit många gånger men inte fått svar alla gånger. Finns ingen gästbok på hemsidan.
Ja, jag tycker verkligen att jag har väntat tålmodigt men nu är gränsen nådd…
Har du inget telefonnummer? Ring direkt, det skulle jag göra.

När jag skrev den här tråden så var jag ganska irriterad men nu när jag har fått en stunds eftertanke och några kloka ord så tänker jag annorlunda. Jag kanske inte ska ha det här certifikatet, jag kanske klarar mig bättre utan det?! 
det är väl klart att du ska ha det du har gjort dig förtjänt av… stå på dig…

Ja, det är nog nästa lärdom jag har
att stå upp för mig själv…

men vännen! det är väl klart att du ska ha ditt cert som du gjort dig förtjänt av precis som catha skriver! Det här verkar ju inte seriöst av dom! synd att det inte fanns gästbok! det är väl för att dom vet att dom inte sköter sig och att allt för många skulle klaga.. hoppas du får det snart! kram

Jag tycker att du ska kräva att få ditt certifikat eller få en del av pengarna tillbaka! Om du inte får svar via mail så tycker jag också att du ska ringa. Jag hoppas att det ordnar sig.
Kram / Elisabeth
Elisabeth
Håller helt och hållet med vad #9-10 skriver!!
Stå på dig.Tror SÄKERT att du klara dig utan cetifikat!! Men du har ju lagt ner både tid och pengar för att få certifikatet..
Kram//molly

Vad trist att det ska ta en sådan tid, dåligt gjort!
Om du släpper tanken på certifikatet och känner stolthet över att du tog certifikatet. Du klarade det!!! Testet att du klarade det är viktigare än själva pappret. När du känner så så tror jag att certet dimper ner i lådan. ;-)
Det här har ingenting med tålamod att göra utan har man köpt ett paket, en utbildning eller annat så ska man änen ha 100% av den varan inte mindre. Ta kontakt med dem igen och kräv full valuta.
Om du köper en TV så ska manualen vara med (eller ännu viktigare fjärrkontrollen).
Stå på dig!
/Hellas

Tack för alla kloka svar!
Kram Sanna

Idag fick jag äntligen mitt certifikat
Kram Sanna

#15 Grattis Sanna! 
Elisabeth
Grattis

Grattis TarotSanna.. det var ju verkligen på tiden.. 
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

# 16, 17, 18 Tack!
Får väl se om jag får någon användning för det
Kram!

Grattis Sanna! Äntligen, det är du väl värd!! Kram 

Vad kul!!
det var ju på tiden :)

Hej vännen! Det var länge sedan…men vi har varandra i tankarna eller hur. Vad härligt att du har fått ditt VÄLFÖRTJÄNTA cert. You go girl!!
Kram
Erika

Grattis Sanna till ditt cert.
Kram Åsa

Tack alla goa vänner för era gratulationer 

Kram Sanna
Sällar mig till alla andra och vill gratulera dig: Många lyckönskningar i fortsättningen också!
Kram!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Men grattis gumman!!!!
Kramar om hårt!! 

Grattis,Sanna!!!
Jo, vad var det för certifikat? Var det för taroten el? Var var det du gick certifieringskursen?