Föraning ?
Jag har en litet "problem" som jag undrar om nån kan hjälpa mig med att förstå o vad ska jag göra… det är så att ibland jag får föraningar i samband med mig om saker o ting ska hända, till exempel att vricka foten så hinner jag aldrig att ta emot det o låter det passera och sedan flera timmar senare, faktiskt samma dag så vrickar jag foten. Jag menar att jag har viss föraning att något ska hända men hinner inte få budskapet om vad det kan vara…
Jag lider av samma sak!! Kan vakna med en föraning om att något ska hända under dagen.
Det enda jag KAN göra, är att be mina nära och kära att vara uppmärksamma och försiktiga, för det gäller inte alltid mig själv.
Vet inte hur man ska "ta reda på" vad det är som ska hända och med vem.
Med Ljus // Shintaida
Hej Zayla och Shintaida :)
Det ni beskriver händer för de flesta vare sig de är mycket mediala eller lite. Vad man kan göra är att försöka tolka de "budskap" man får, det är ingen snabb process men det finns ett syfte med det och det är den egna personliga utvecklingen. Med tiden får man bättre koll på meddelandena men på vägen får man tolka och klura, trots att jag har varit "medveten" om min mediala förmåga sedan tonåren så får jag fortfarande klura och tolka mellan varven! *skratt* När det har handlat om allvarligare händelser så har jag relativt snabbt förstått det eftersom att en mycket starkare känsla då har infunnit sig *Ler*
Lycka till med er utveckling!
KRam Carina