H-T-A Upplevelser 6/9
Skriv gärna och berätta om era upplevelser efter kvällens healing.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

tack för kvällens healing, den gav mig extra energi. Kändes som jag fick varma energier som gick från hand till hand. Fick också känslan att jag hade med mig två att mina vägledare som höll mina händer. I början pirrar det rätt mcyket i mina ben också. Nu är jag varm i kropp och själ och känner att hjärtchakrat är full av pirr. Ska kolla till min son sen ska jag krypa ner i sängen är härligtr avslappnad och trött nu
Hej. Tack så jättemycket för healingen. Det onda jag hade i höger höft är borta. Väldigt pigg oxå.

Hej. Hade nästan glömt att jag anmält mig på listan den här gången. Men kom på det strax efter 20.00.
Mina händer kändes otrologt varma fast jag bara skulle ta emot denna gång! Har aldrig gett healling själv men värmen i händerna var så intensiv! Skickade därför healing själv, då det kändes naturligt att göra så.
Heej Tack för healingen… =)
Vart en lite märklig upplevelse ´.. men först så "pirrade" det mitt på hela huvudet.. efter en stund så blev det otroligt hett i nacken… Tyvärr blev jag störd efter en stund så jag fick nog inte tillräckligt.. Tur att det blir torsdag igen =)
Kraam till er alla..
Tack så mycket, en tung smärta över mina axlar har lättat. Men i övrigt kännde jag inget under just själva klockslaget. Det känns dock som jag kommer sova gott i natt.
Mina händer blir alltid jättevarma, men jag lade dom på solar plexus, och värmen gick rakt igenom kroppen! En otroligt varm och skön känsla bak i ryggen! (Har haft problem med ryggen ett tag.) Och jag blir jättetrött. Tack snälla för ikväll! :)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
tack för healigen. det pirra och värkte i mina ben och händer och jag känner mig mycke piggare
Tack för healingen,när jag gav healing blev mina händer jättevarma för att därefter börja svida.

Jag var lite sen och höll på att byta om strax efter åtta. Då bärjade det pipa i ena örat och jag blev yr!
Tände ett ljus och la mig ner, ringandet i ena örat fortatte en stund men försvann sedan. Jag blev varm över hjärtat och hade rysningar utmed ena sidan och fick stundtals lite mer ont i de kroppsdelar jag har lite besvär med.
Så strax före nio så kom en värme utan dess like över hjässan och ner mot öronen! Jag tror den fortsatte ner genom hela kroppen för mina händer blev väldigt varma men värmen i huvudet var övervägande.
Så stillade sig allt och jag samlade mig en stund innan jag reste mig. Jag var yr och törstig efteråt.
TACK alla ni som skickat healing!