Var hittar man ett medium?
Hej!
Jag har blivit väldigt sugen på att kontakta ett medium för att se om det är någon som vill hälsa på från andra sidan.
Men var hittar man ett medium? Och hur et man att det är ett "bra" medium? Vad kostar en sittning? Hur lång tid kan det ta? Finns det någon här som kan rekommendera något medium, jag bor i Stockholm? (kan ju alltid skicka ett pm!)
Många frågor som sökre sitt svar…

Om du tittar i artiklarna så finns det en mediumlista där över rekommenderade medium.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

*donk* Dunkar huvudet i väggen, såklart att fanns en lista, jag borde ju ha letat efter en sån först.. :-)
Men jag undrar, vad kan man tänka att en sittning kostar? Antar att alla kanske tar olika betalt, men kan man säga något slags genomsnitt?

#2 Dom flesta ligger i en prisklass kring ca 400-600 kr och sittningen tar i regel ca 1-2 timmar. En del spelar in sittningen på band men inte alla. Det är bra om du kan få med dig ett kassettband för det är mycket man har glömt efter en timme och det kan vara detaljer som har sagts som är bra att komma ihåg. Ring gärna och kolla med några hur dom jobbar osv.
Lycka till! 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus