Vad ser ni här?

Som rubriken säger, vad ser eller känner ni? Jag har känt energier i lägenheten och imorse satt min katt och stirrade mot just det bilden visar och han återkom alltid med sin blick ditåt efter att jag hade försökt fånga hans uppmärksamhet. Såg han något eller fastnade han bara med blicken?
jag känner inget direkt obehag eller egentligen något speciellt. Kan möjligtvis finnas energier där, din katt verkar ju reagera. Jo, ju mer jag tittar på bilden desto mer känner jag någon slags närvaro. Har du själv upplevt något speciellt där? Jag tror definitivt att det finns speciella platser i en lägenhet/hus med starkare energier än andra. Detta kan ju vara en sådan plats i din lägenhet. Det kan röra sig om en man, men jag är inte helt 100. I vilket fall känns det inte negativt, men det kan som sagt vara någonting. Jag skulle föreslå att du sätter dig och bara försöker slappna av och känna in energierna just där och se om du får fram något. Förövrigt har jag exakt likadana lakan, haha. :)
Jag har själv aldrig känt något obehag i lägenheten men ibland får jag till mig negativ energi utan någon anledning, alltså det är inte på grund av något som hänt mig. Jag är dock inte heller helt säker på vart i lägenheten energierna är starkast, men jag kan definitivt känna av dom! Men jag ska ta till mig dina tips och försöka känna in kanske just sovrummet speciellt!
Och roligt med lakanen haha :)
Det låter ju som att du är öppen och känslig för det, och därför känner av den negativa energin. Och att din katt reagerar kan ju vara en indikation på att det är lite starkare energier just där. Ja gör så, försök lite och se vad du får fram! Sätt dig i lugn och ro, meditera om du kan/känner för det, ställ frågan och det finns någon där som vill ge sig till känna? Du behöver inte fråga om du inte vågar, men det kan vara ett sätt att få fram en reaktion. Du kan ju även se om du känner någon annan som kanske känner/känt av något i lägenheten.
Lycka till! :)
Jag känner av en liten ca 15 cm lång) rolig figur som hoppar och skuttar och retar katten litegrann, han brukar smita in genom fönstret och han tycker om att vara hos dig, tycker om dina energier, de lockar honom till sig. Han har blå kläder, långbyxor och jacka, och han är väldigt (som sagt) hoppig och busig och glad.
(jag vet att det kan verka lite konstigt, men det är vad jag ser)
(Och han inget att vara rädd för) 😃
U R us
#3 Tack så mycket för svaret och tipset!
#4 Haha, det där låter ju bara roligt! Han får mer än gärna stanna om han vill det :)