Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: foton
Läst 555 ggr
Orbit
0

Är det en orb?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har hört & sett mycket bilder på orber men jag har aldrig riktigt "trott" på dem för att jag aldrig har sett någon eller fått någon på bild själv, tills igår kväll… Jag gick & la mej när klockan var strax innan tolv, jag har hört att man ser dem bäst vid midnatt så jag tänkte varför inte prova att ta ett kort här i mörkret då? så jag tog fram min kamera och tog ett par kort av mitt rum. Överraskande nog så var det Orber på båda korten men en av dem var så ljus så jag undrar om det verkligen är en orb eller något annat?Fundersam

Idag har jag inte gjort något annat än att springa runt i huset & fotat Orber för nu helt plötsligt så finns dom i flera rum i huset, men det är mest av dem i mitt rum..Fot i munnnen

Ha det bra!Oskyldig

loreena
0

Hej. Jag är ingen orbexpert, men de där blekare ser ut som Orber. Vet inte vad det där inringade är.. De Orber jag har sett brukar alltid vara helt runda.. Det finns säkert någon som kan ge ett bättre svar än mig. jag har också fotat en del Orber på sistone. Spännande.

melia
0

dom där två lite svagare över är ju helt klart Orber Glad det du ringat in vet jag inte, kanske en orb som rör sig?

loreena
0

Det ser faktsikt ut som nåt i rörelse

Peikko
0

Det ser ut som en kamera med dålig blixt. Prova med en systemkamera iställetGlad

Happyspirit
0

Ok, det du har ringat in med blått! Ser inte ut som en orb utan mera som en reflex av något slag. Däremot blir jag full i skratt för det du inte ha ringat in, Ovanför där har du två stycken fina orberFlört

Kram

Orbit
0

#4 Jo jag får faktiskt mycke finare Orber med min kameramobil..

Orbit
0

Tack för svar allihopa!Oskyldig

Thorsson
0

Om du tog de i mörkret, tog du de med blixt då?

Orbit
0

#8 ja jag tog det med bilxt.

Thorsson
0

#9. Då kan de bli missbildningar tackvare av blixten.