Orkar ej med kärleken!
Alltså det finns en kille som jag är olyckligt kär i, kan inte sluta tänka på honom. Tänker verkligen på honom konstant! Jag är ganska säker på att han inte gillar mig särskilt mycket heller.. varken som vän eller någonting annat. I så fall skulle han nog visat det och det har han inte gjort. Men detta har blivit så jävla jobbigt för mig! Jag har blivit så fixerad vid honom. Jag tänker verkligen på honom HELA tiden, drömmer om också!! Alltså orkar inte med detta mer vill bara få ur honom ur mitt huvud så att jag kan gå vidare med mitt liv. Detta är så jobbigt, så fort jag ser honom slår mitt hjärta hundra slag. Innan såg jag honom i princip varje dag men nu kommer jag förmodligen inte se honom på minst 2 månader så det känns både skönt och sorgligt faktiskt.
Jag behöver verkligen all tips och hjälp jag kan få. Vad ska jag göra för att glömma honom?
Du måste försöka titta på andra och se filmer med snyggíngar.
Gå ut, roa dig, var med vänner och be dem hjärntvätta dig med att han är ett svin som inte vill ha dig. Vad vet du om killen? Har du försökt prata med honom? Eller se om han tittar tillbaks? jag vet att han är läcker, snygg etc och att du är kär. Jag har varit kär på avstånd i flera år i samma kille, så jag vet hur det är. Jag vet hur ont det gör, så j-a mycket, men ändå man måste försöka gå vidare. Försök att prata med honom, se om han svarar. Se hur han tittar. jag har också spanat in en kille som verkar ointresserad, och som har tjej.
vet inte varför jag slösar tid på sådana killar.:/ Tycker du ska säga hur du känner, och få det gjort, så du vet var du står. Lycka till!
och kom ihåg, mister du en står dig tusende åter. Kram kram.
Jag vet lite om honom men inte så mycket, man kan säga att jag gått och förälskat mig i en person som jag inte känner helt och hållet. Det jag vet om honom är det som jag har sett utifrån hur han beter sig och pratar med folk. Han är rolig, smart och snygg… allt jag söker hos en kille. Alla tjejer tycker om honom. Han har aldrig kommit fram till mig och snackat men han har tittat på mig ibland. Men vad är en blick liksom, han tittar säkert så på alla andra tjejer med :( Vad som känns skit just nu är att jag såg honom igår och jag ville så gärna önska honom glad sommar. Men jag hade inte modet och när han gick förbi mig kollade han rakt ner i marken och låtsades som om han inte såg mig. Bara en sådan sak gör mig helt förkrossad. Hade varit så himla skönt att berätta hur jag känner för honom men det vågar jag inte.. Han gör mig så himla nervös och på spänn när jag ser honom, att jag inte ens klarar av att yttra ett litet ord som "Hej"!
Åhhh… .jag förstår inte heller varför vi slösar tid på våra avstånds-killar haha… Helt sjukt egentligen för det känns verkligen som bortkastad tid! Denna sommaren ska jag göra allt för att glömma honom! Jag tror att om jag hittar någon annan kille som jag blir kär i så kommer jag att glömma honom hur lätt som helst… (hoppas jag i alla fall) men vem vet hur länge det kan dröja. Inte länge hoppas jag!
Kram!! ❤️
Här har du en till… kan inte sluta tänka på honom…
Tjejen, han kanske är intresserad men han vågar inte heller. Ifall han tittar ner, kanske han är blyg. Ler han? Le åt honom och se om han ler tillbaks. Ifall han inte gör det, är han inte intresserad och inte värd din kärlek. Hm…men ifall han är intresserad, kan du iaf prata med honom. )Om han är intresserad, bjuder han ut dig. Ok, akta dig för players, men om du sköter dina kort rätt så…han ska ringa när han säger, komma i tid och klä upp sig. Be om ditt nummer. Hm…ifall alla tjejer tycker om honom så försök vara smart och säg att han inte är så speciell och att de gärna får flörta med honom, etc…då blir de ointresserade. Så gjorde mormor med morfar. Och hon behöll honom livet ut.;) Så försök ta första steget, även om du inte vågar! Ett litet hej måste man våga! :) Ja, våra avståndskillar ja…haha. Ahaaha.=D
ja, det känns faktiskt som bortslösad tid. Jobbigt…
jag hatar verkligen det här med avståndskillar. Ja, försök att glömma honom om han inte gör ett move tillbaka. Jag fick glömma Victor efter fem år som olyckligt kär. Sörjde rejält. Men gick vidare och är idag visserligen singel, men lycklig. Så det finns ett liv efter olycklig kärlek också. =) Kram, kram. Kom ihåg, ett hej och ett leende. Låtsas att det är en kompis, bara. Så kommer det naturligt!
235: Vet hur det känns…läs ovan och försök säga hej.
Hej,
Tyvärr, man får aldrig bort människor (speciellt inte de som sitter hårt i själen/hjärtat), du får bara acceptera att livet är skit ibland. Jag kan inte heller glömma en människa, oavsett vad jag gör. Dessutom blir, i alla fall jag, påmind ofrivilligt.
Försök dölja det med annat, så gör det inte lika ont.
typ, aktivera dig, uttryck dig (i konst eller poesi exempelvis).
Om det går att få "en annan", försök, då fyller du i alla fall delar av det jobbiga.
Beautiful Dreams…
Hej! Det är alltid svårt med kärleken,som inte blir besvarad.Men tänk om det är meningen att det skall vara så,att du skall ha en annan som är menad för dig,som passar dig och du passar bra honom.Det bästa är att inte träffa denna person alls,då är man tvungen att glömma,men visst ,det är så jobbigt.Släpp honom och låt honom flyga dit han vill,det är oxå kärlek från din sida.Önskar dig lycka till och hitta den rätta!
Om jag var du så skulle jag chansa och åtminstone försöka lära känna honom. Han kanske bara är blyg. Det är inte sakerna vi gjorde vi ångrar på vår dödsbädd utan chanserna vi missade ;) go for it!