Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1709 ggr
[[fridaeugenia]]
1

Liten flicka?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Nu undrar ni säkert varför jag postar en bild på mig själv, men i bakgrunden brevid tv:n har jag alltid för mig att det står någon. Min vän har även vaknat upp i fullpanik av det stod en liten flicka och stirrade på henne. Men jag ifrågasätter om det bara är en vanlig Sömnparalys. I soffan hon sov på får jag alltid sömnparalyser, jag får alltis flytta mig för att det blir så tungt och obehagligt. Jag brukar även se skuggor i lägenheten, det är min första lägenhet. Jag vet inte vad det är, kanske gör ni? Kram!

fladdy
1

Det är något andligt känner jag iallafall. När jag höll min hand en bit ifrån bilden började handen sväva..?

aaaaaaaaaaaangelina

[[fridaeugenia]]
1

Åh! :) Är du allvarlig nu? Jag hoppas på mer svar!

fladdy
2

Jag är 100% seriös, men jag vet ej om det kan bero på strålningen från datorn..🤔

aaaaaaaaaaaangelina

[[fridaeugenia]]
1

Känner du någonting annat? :)

pirri17
1

Det är någon flicka som har bott där förut för längesen och vad hände med henne sen innan hon dog!?

Brunett

Quirinia
0

Höll också handen vid bilden, upplevde en kraftig smärta som försvann efter typ 1 minut när jag tagit ned handen.

Huygens
0

#0 Kanske är det någon som vakar över dej? Kanske är det en stackars ande som fastnat nära vår verklighet och behöver komma vidare i sin utveckling?

[[fridaeugenia]]
1

Era kommentarer har hjälpt mig jätte mycket! Tack! Nu ska jag strax hem dit och se om det finns någonting jag kan göra. Min vin vän är medium och sa också att det är någon som vill tala med mig där. Är så nervös, jag tror bästa sättet är att låta anden veta att den kan uppenbara sig i mina drömmar. Eller kanske svara på mina frågor genom att blinka med något ljus eller lampa? Jag vet inte! Jag vill att det ska kännas lungt, och att jag inte ska skaka av rädsla haha. :(

[[fridaeugenia]]
0

Om det finns andra som också känner eller vet någonting så fortsätt skriva! :)

chokladtassen
0

Min hand började också sväva😮

Checka in @gnagarboden på instagram Skämtar

[Konstig]
0

vad menar ni med att era händer börjar sväva?

Nirvana_Ophelia
0

Kraftig smärta här.

[[fridaeugenia]]
0

Jag lyckas inte få kontakt med någon, har några ideer på vad jag kan göra? Jag lyckas hellre inte bli mindre rädd. Känns iallafall inte som att det är någonting ont då hon som är här respekterar när jag vill bli lämnad ifred. Jag vill veta vem hon är, är det någon här som kan ge mer svar på det?

Pialinn
0

Du kanske bör ta reda på vilka som bott där tidigare. Fråga granna till att börja med.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Molye98
0

Min hand började sväva och det började pirra i fingrarna och sen smärta

J-Artur-K
0

Du har fått pm där jag berättat vad jag fick till mig när jag koppla upp mig o kolla

Ny dag nya möjligheter