Orbers innehåll.
En orb sägs vara ett förstadie till att en ande vill visa sig. Då undrar jag.. varför kan man se ett flertal figurer,personer och djur i EN orb?? Borde det inte vara bara EN figur,person eller djur i EN orb då??? Alltså EN orb = EN ande…
Vad säger ni andra om detta??
Ingen som funderar i samma banor??

Jag vet inte. Just "Orber" är ett helt nytt "fenomen" för mig. Närvaro har jag däremot erfarenhet av.
Jag vet inte heller ,jag har sett ljusfenomen som är helt runda irl så det är inte bara kameran som fångar upp dem
Jag funderar ofta över om det är endast EN ande som "produserar" alla de Orber man ibland kan se! händer ju att det är flera hundra i ett rum. då blir man ju lite brydd om det är bara en ande, eller om varje Orb representerar en ande.. haha. vart knasigt det där, men hoppas ni förstår vad jag menar! 

Jag tror att en orb är en ande. Men man vet aldrig^^
Jag har ärligt talat aldrig förstått iden att man kan se saker i Orber. Jag kan inte med mitt logiska tänkande förstå varför en själ skulle visa sig hur den såg ut i en ljusboll???? Då är det väl bättre att visa sig som en skepnad. Jag tror att det många gånger faktiskt är damm eller om det bara är energibollar eller nåt sånt. men jag tror inte min farfar skulle visa sig med sitt ansikte eller ens hela sin figur i en ljusboll. Men det är bara vad jag tror och känner. Betyder inte att det är rätt för någon annan. Jag kan mycket väl ha fel…..

#7 En teori är ju att andar vill visa sig men har svårt att komma över till denna värld och därför blir vissa Orber, andra andar som är skepnader. Man kommer nog aldrig veta förrens man själv har dött och blivit ande:)
Ja, det är mycket möjligt, men att kunna se hundar och katter och en massa olika människor i en orb är inte logiskt för mig. Däremot det du skriver att det kan vara en själ eller ett förstadium till att visa sig är mera logiskt för mig

Jag tror inte heller att man kan se djur eller människor i Orber, men jag tror dock att en orb motsvarar en ande:)
Ja, det kan jag gå med på :)
Vill gärna tro det i alla fall
men jag kan inte påstå att jag VET att det är så…
Ja men det vet jag ju *skrattar*
Men det var inte det jag pratade om förut…. Utan att se bilder II orben…. inte se inre bilder
Ja jag förstår i alla fall vad du menar #13 Men vi pratar om två olika saker just nu
Kram

Jodå Brokenfether.. Jag har samma tankar o frågor som du om dessa *orber*