varning om död.
jag vill inte tro, mitt logiska tänkande säger att det är så fel men ändå…
Har i flera år regelbundet haft kontakt med en sierska. ALLT har stämt och ALLT har inträffat genom åren.
Nu har vi pratat igen och nu är jag så jävla rädd rent ut sagt.
Vi pratade om min partner då förhållandet varit stormigt till och från och givetviss har jag haft mina funderingar på om det verkligen ska vara vi.. Men från ingenstans fick jag varningen att vara försiktig, sierskan fick bilder till sig och liknade det med ett mord som var väldigt uppmärksammat i media för ett tag sedan. Jag kan ha låga tankar om min sambo ibland men då mest av ren frustration men aldrig har jag känt mig hotad eller rädd. vad ska jag göra med informationen? Detta tar all min kraft och energi.

"Har i flera år regelbundet haft kontakt med en sierska. ALLT har stämt och ALLT har inträffat genom åren."
Sierskor och dylikt är experter på att få dig att känna som att det de säger stämmer.
Men det bygger dels på att de säger tvetydliga saker som kan tolkas som att de stämmer nästan oavsett vad som händer, och dels på att du kommer ihåg det som stämmer men inte det andra.
Om du spelar in och skriver ner varje konkret sak som din sierska säger kommer du kanske inse att det inte stämmer bättre på dig än på någon annan.
Du behöver i min mening inte oroa dig alls för olika varningar du får etc, hoppas du får det bättre snart.
Medarbetare på Skepticism, Vetenskap och Andlig Skepticism
Bra sammanfattat! Nu slapp jag skriva i frustration om dessa jäkla sierskor som säger ditten och dattan. Sluta ringa till dessa bedragare, du styr ditt liv efter vad hon/han säger… Lev ditt liv efter bästa förmåga och skit i vad andra som inte har en susning säger.
… Lite frustrerad blev jag visst. 🤔
Tack, igentligen vet jag detta men hennes ord sitter fastprintat i huvudet på mig:/