Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 2152 ggr
pandin
4

vad är skuggkatter?

Hej, Det var ett tag sedan jag var inne här nu men sist läste jag en tråd om skuggkatter. Vad är det? Betyder det något eller finns dom bara där? Har börjat se skuggor av katter mer och mer, först trodde jag att det var min katt jag såg i ögonvrån men då jag flera gånger upptäckt att katten varit på ett helt annat ställe har jag börjat fundera.. Nu ikväll såg jag även en katt brevid sängen klart och tydligt, Han var svart med knallblå ögon, vad var det? Väldigt tacksam för svar!:)

zepanita2
0

hej.

Har du hatt en annan katt förut ?

Kansje han bara kommer på besök ?

😉

pirri17
0

Min första katt är en bondkatt men jag har haft besök av andra katt-andar sen min grannes katt dog. Satt framför ytterdörren i hallen!

Brunett

pandin
0

Nä jag har aldrig haft en katt förr..

JodineFritzl
3

Såg ALLTID katt"spöken" när jag var yngre, såg ut precis sim skuggor för de var svarta. Utvecklade en rädsla för katter pga det som nu har gått över, har haft egna katter sen jag flyttade hemifrån för tio år sen och mamma har haft katter innan det. Slutade se dom för ett bra tag sen, innan vi skaffade egna, har ingen aning om heller varför jag såg dom eller vad de ville mej. Försvann alltid när jag såg rätt på.

Helt olikt detta har vi också haft spöken av våra tidigare (eller någon annans katt, svårt att säga) i radhuset där vi bodde innan jag flyttade hemifrån, kunde känna att h*n strök sig mot en osv, ibland att man fick flytta på sig eller gå runt en fläck på golvet för katten låg där. Nåt som vi alla upplevde utan att egentligen prata om det så mycket, vi visste alla om att vi visste så att säga. Har upplevt mycket innan och även efter det så jag tror definitivt inte att det är inbillning. "Kul" att någon annan också har upplevt dessa skuggkatter!

Saffran0Spice
0

Jag ser flera om dagen hemma, gjorde precis en tråd om detta!
Skrev dock inte skuggkatter, utan Svarta saker =P

JodineFritzl
0

#5 för min del, vet inte hur TS har det så syntes det väldigt väl att det var just katter, de var inte formlösa som vissa andra skuggvarelser även om de bara syntes i ögonvrån liksom.

Saffran0Spice
0

#6 Jag tänker skuggkatter, dom jag sett så har första tanken varit ''en katt'' men oftast så är det väl mer skuggor tror jag.

Kanske intalar mig att det är katter för att jag har två katter hemma =P

Ghosthunter
2

Andar är omkring oss överallt….även andar av katter, så det kan vara helt främmande katter.

Jag har själv haft mycket besök av kattandar. Har känt dom mest när dom har strukit sig mot mitt ben och hur dom hoppar upp i sängen och lägger sigGladKattSpöke

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

skullcandy
3

Jag fick också besök av min gamla katt för ett tag sen! Trodde inte mina ögon när jag såg skuggan av katten, men han följde med mig till sovrummet och lade sig på sin "vanliga" plats i min säng! Det var inte obehagligt på något sätt. Tyckte att det var kul att han ville hälsa på. :)

Ghosthunter
0

Visst är det väl härligt när våra älskade katter besöker oss Glad Jag har också haft besök av min katt som gick bort 2005. Men jag har haft mer besök av en annan andekatt…..ett medium sa att den katten var bror till min katt som jag hade då!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

pandin
0

#6 ja för mig syns det oxå väldigt väl att det är katter, det har varit som skuggor tills jag såg katten med blå ögon, det var som en verklig katt som jag tittade rakt på. Tack för alla svar! Skönt att detta verkar vara ganska vanligt :)

Molye98
0

Jag har känt att något hoppat upp på mig och jag har alltid trott att det är en av mina förra katter och när hon dog så såg jag en grå skugga och hon var grå