Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: böckerfilmtips
Läst 408 ggr
Manni
0

The secret

Jag blev så nyfiken efter diskussionen om "The secret" härinne för ett tag sen, så nu har jag både beställt boken och läst den. Jag tycker att jag tänkte ganska "rätt" redan innan, men har försökt mig på att få in mer pengar. Och det funkar! Det trillar in pengar både här och där. Förra veckan ringde det till och med en från Försäkringskassan och frågade efter en uppgift så hon kunde skicka tillfällig föräldrapenning som jag sökte i januari!Förvånad Jag hade helt enkelt tänkt strunta i de pengarna eftersom det var för bökigt att fylla i papperen.

Så nu ser jag mig själv på mitt nya jobb med bra lön. Det ska bli spännande att se när jag börjar!

Vibeka
0

Ja visst är det häftigt!! Det funkar verkligen :) Jag praktiserar detta varje dag :)

Lycka till!

Carina

Manni
0

Ja, det är så häftigt! Och varje kväll försöker jag tänka på allt bra som hänt under dan och vara tacksam för allt jag har. Det går några sekunder och sen sover jag hur gott som helst. Hela jag mår bra av det! Glad

shintaida
0

Berätta mer!

Jag vet inte vad Du pratar om!

Önskar gärna veta…

Med Ljus // Shintaida

Tara
0

Ja visst är den bra, det var länge sedan jag skrev om den på den här sidan och jag skulle gärna se filmen oxå synd bara att den är på engelska. Den har verkligen fått bra kritik. Shintaida gå in och kolla på den här länken/kram

http://www.thesecret.se/

Manni
0

#3 The secret är en bok/film som handlar om tankens kraft och vad man kan använda den till. Det går ut på att tankarna är energier man sänder ut som drar till sig likadana energier. Man ska inte bara önska att något ska hända, utan se sig i den situationen man vill vara med om. Själv har jag satt upp en bild på stället där jag vill jobba och varje gång jag ser bilden så tänker jag att jag arbetar där. Hänger du med?

shintaida
0

#4 Tara!

NU har jag beställt boken! Ska bli kul att lägga sig till rätta och bara läsa…

Tack för tipset!

Med Ljus // Shintaida

Happyspirit
0

Oh, Shintaida!! Du kommer att få mycket att tänka på nu…. *skrattar* återkom gärna när du läst boken och berätta vad som händer…..Den kommer nog att vända upp och ner på en hel del i ditt liv misstänker jag.Flört

Kram på dig

emji
0

Jag har precis köpt boken, kom med posten idag. Ser verkligen fram emot att läsa den. Kollade priser innan jag beställde och billigast var det att skicka efter från AdLibris, ingen fraktkostnad om man tar den som B-post, tar bara några dagar extra i leveranstid. Tänker börja läsa den snaaart!!

shintaida
0

emji!

Så gjorde jag med! Beställde från Adlibris.

Happyspirit!

Jag har VERKLIGEN förstått att Du kan mycket! Så jag rööös när jag läste Ditt inlägg. Jag lovar att jag ska berätta när jag läst! Är sååå nyfiken så jag nästan spricker!

Just att Du sa att jag kommer att få mycket att tänka på…har ju redan mycket…mest som bekymrar mig förstås…men ändå…. 

Ljus o kramar i massor! // Shintaida

Happyspirit
0

Du behöver inte vara orolig alls vännen.Skrattande Det blir på ett positivt sätt och du kanske får ställa om lite i huvet och så. Men du kommer bara tycka att det är roligt, och spännande tror jag. Så det kommer inte att bli värre på den punkten. Kan bara bli bättre eller hurRäcka ut tungan

Kram på dig vännen