Vit fjäder.
I går morse när jag gick ut på gården, låg där en vit fjäder. Jag log å jag sa "hej pappa". Min pappa dog för 2 år sedan och jag saknar honom så otroligt mycket, han var en del av mig. Det har hänt flera gånger att en vit fjäder ligger framför mina fötter å jag tror att det är min pappa som är med mig. Eller vad säger ni? En vit fjäder och de är ofta små å väldigt fjuninga, så söööta.
Om det får dig att tänka på din far - är det ett Tecken från han- bevara det som din sanning🌺
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Det skall jag. Till en början tänkte jag inte på det. Med de dyker upp lite varstan nu mera. När vi köpte lägenheten och vi skrivit på alla dokument ligger en vit fjäder vid min fot, inne hos mäklaren. Å jag sa högt… nä men titta en vit fjäder å jag gick fram till fönstret å tittade mot himlen å tänkte på min far.
Det finns många symboler som är hälsningar från våra nära och kära….fjädrar är en vanlig sådan och hos de nordamerikanska indianerna (inte alla klaner) så betydde en "fjäderhälsning" att "Gudarna vill tala med dig"….så varför inte se det som två budskap i ett.
Det kan ju vara Gudarna, de krafter du tror på, som kanske vill tala med dig genom t.ex Meditation, drömmar eller nåt annat.
Ha det bra, fina upplevelser du har.
Carpe momento