Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmeditation
Läst 436 ggr
tatty
0

meditation

I går förmiddag mediterade jag, det första som kom upp var ett vitt fågelhuvud med gulaktiga ögon, vet inte vad det var för fågel.Sedan kom det upp en baby, jag såg bara ansiktet för den var inlindad i en filt. Funderade ganska mycket på vad det betydde , men när jag kom till jobbet så fick jag veta att vår vikarie hade fött sitt barn tidigt samma morgon.Då känndes det som  jaha var det det budskapet jag fick i meditationen. Vad tror ni?

Happyspirit
0

Jag tycker du ska lita till din känslaFlört

evawa
0

Håller med #1 här, alla ska lita på sin känsla som visserligen är lite svårt ibland. Lätt att säga men svår att praktisera.. Glad

men jag tror även att det ska säga dig nåt mer?? att meditera är en oerhörd stor hjälp för en själv på vägen. Den brukar komma med budskap som gäller din väg. Kommer det info som ska beröra även andra då vet man det.

jag är inte så bra att tolka symbolerna men jag tror att även du fick in något nytt och väldigt fint som en nyfödd bäbis..det är nåt mer????? men jag får inte fram det?? nåt väldigt kärleksfullt, en gåva eller??

jag hoppas att det är fler som kommer och ger sin syn på saken, jag säger inte att jag har rätt eller så det är bara att njaa det är nåt mer?? nu ska jag sluta tjaaaaaata

kramar

Eva