Läsa tankar
Jag tycker det här med tankeläsning är väldigt intressant.
Jag tycker att det skulle vara kul att kunna kommunicera via telepati med människor eller djur, känna känslor, höra tankar osv som inte är mina egna. Är det någon här som kan detta?
Hur går det till? Har du lärt dig det på egen hand eller utvecklat en förmåga? Hur har du gått tillväga?
Ibland så kan jag veta vad andra tänker på och vad dom ska säga. Rättså kul eftersom jag kan säga svaret på t.ex. en fråga innan dom ställt den ;)
Men detta bara händer automatiskt utan att jag behöver göra något.
Sedan så vet jag nästan alltid hur personer mår, och ibland även varför dom mår just så 🙂
Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.
#0 Finns ganska många tidigare trådar här på ÖN om telepati. 🙂
Du kanske får ut något av att läsa dem?
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Jag kan känna igen mig i mycket av det som "Zamizen" säger, dock tycker jag att det är mindre kul eftersom folk allt som oftast freakar-ur när jag nämner vad de känner och/eller tänker så jag har lärt mig hålla tyst om det.
En bok som jag kan rekommendera som handlar helt om att läsa tankar är "Konsten att läsa tankar" av Henrik Fexeus, ISBN: 978-91-7232-140-3. Inget övernaturligt, inget konstigt bara väldigt, väldigt intressant.
Lycka till,
/Svanis
"Trying is the first step towards failure!"