Synsk
varför är jag synsk? jag fattar ingenting av dessa världar. Ser flera olika världar, parallella världar, fattar noll. Varför är bara vissa synska? Det finns världar där man gör ngt annat, där man ser helt annorlunda ut, och har ett helt annat liv. Tror ni på sådant? Har haft flera upplevelser inom det övernaturliga och det synska….
vet inte varför glimtar av framtiden, som ju är subjektiv, kommer tilll mig. Vet inte varför. Skumt är det.
Jag är synsk!
Brunett
Är nog bara du själv som kan komma på varför du är det.
Man kan tänka så här. Alla människor har sin uppgift. Ingen har sämre eller högre uppgift för alla behövs på sitt sätt. (Man får tänka i den stora bilden) Om vi tänker att vi lever flera liv. Varje liv gör så man får mer kunskap för sin uppgift. Ett liv eller flera kanske är oerhört tragiskt. Man lever på gatan och ett annat kanske man var med om en natur katastrof som var förödande.
Men fast det var oerhört tragiskt så var det mycket lärorikt. Man fick genom det erfarenhet och mer förståelse för det. (i liv efter det så har man inget minne men man känner medlidande som man har förståelse för det men man vet inte varför(för man har upplevt det själv i tidigare liv)
En kassör på en mataffär behövs , poliser behövs , vårdare behövs man kan nämna hur mycket som helst.
Om alla är synska helt o hållet. Så Skulle inte saker se ut som det gör heller. Finns anledning för saker som vi inte tänker på.
Men mycket hänger på oss med. Men mycket hänger även på att visa har förmågan för det av en anledning.
Om man vill använda sig av den. Är min egna åsikt. Inte fråga efter varför man har den. Bara acceptera det och ta vara på det. Att söka svaret på varför man har det. Får man nog enklare genom bara acceptera att man har det. Sedan kommer svaret när tiden är kommen.
Mycket handlar om att man får svar på saker när tiden är kommen för det. Man måste bygga upp kunskapen så man är redo för det andra. Vet man för mycket på en gång kan det göra mer skada än om man vet senare.
Som exempel. Om man vinner 1 miljon kronor när man är 18 år gammal. Investerar man det då bra eller gör man troligast av med det ?
Om man vinner 1 miljon kronor när man är 30 år gammal. Investerar man det bättre då tror du ?
I min åsikt är det nog bättre att vinna det när man är 30 för man har fått mer förståelse.
Samma med det andliga. Man får den information man behöver just nu. Inte det man vill veta om det inte är nödvändigt att veta nu. (dom vet bättre än oss vad som är bra att veta och inte veta om )
Man kan fråga men får man inte svar är det onödigt att fråga samma sak om o om igen. För dom ger troligen svaret senare om det är bra för oss att vi vet det. Automatiskt den dag dom känner att man kan veta om det. 🙂
Fast detta är bara mina tankar och åsikter 🙂
Ny dag nya möjligheter
Det finns en skillnad att vara synsk och att vara starkt intuitiv. Eller?
(Buuh, orkar inte skriva mer, är helt slut efter jobbet.)
🤗 Artur.
#3 Ja det finns det i min uppfattning åsikt 🤗
Ny dag nya möjligheter