ot. ögoninflammation
såg att mitt ögonlock var svullet i morse så jag antar att jag har början till ögoninflammation. Någon som har en bra huskur förutom att torka med fuktade bommulstussar
tack på förhand
Ja det har jag och jag vet med säkerhet för det har hjälpt mig!Lägg din egen hand på ögat och heala dig själv…Det är så typiskt att allt inträffar under helgen. Jag fick bort mitt öron eksem som dök upp igen, ni som har haft det vet hur det är och det måste vara en salva som tar bort det..men jag tog den hjälp jag hade till hands då…min egen hand
prova,det skadar alldrig
kram
Eva

tack, ska göra det i em när jag tänkte försöka få en stund för mig själv och fylla på lite extra energi :)
Ja prova med healing på ögat. Jobbigt med ögoninflammation. Jag får också öron eksem och det är inte kul. Har man fått det en gång kommer det lätt tillbaks. Ja jag har också fått salvan och den gillar jag inte, det blir så kladdigt och jobbigt att få i salvan och man ser ju inte om det kommer i tillräckligt. Jag föredrar när jag får diproderm, fast jag har mest fått terracortrilen.
Mitt tips är att badda med kamomillthe. Eller vanligt kokt,avsvalnat.vatten. Fungerar alldeles utmärt,vet av egen erfarenhet,har ofta ögoninflammationer.
//gun
Min svärmor säger att man får veta att någon är gravid snart om man får en vagel. 
Gör egen salt lösning 1dl vatten 1 tsk salt koka upp och svalna.