Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettsorg
Läst 2541 ggr
kath
0

TÄNDER LJUS..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

TÄNDER ETT LJUS IDAG TILL VÅRA ÄNGLAR

Mina två andra barn kommer idag men en fattas mig..

Idag är det "ombytta roller" Idag är det jag som får gå ner till min son..

Har bett honom om ett Tecken idag så jag får väl se..:)

KRAMAR TILL ER ALLA SOM MIST ETT BARN och till er alla andra förstås

KATIE

Elisabeth-J
0

Jag tänder också ett ljus idag. Tankar och kramar!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

EwaKristina
0

Tänder även jag ett ljus,all värme./Ewa

drutten53
0

Jag tänder två ljus..em för min ängel..och en för min mor…som kath skrev..ja det är vi som får gå till våra änglar i dag..kram på er alla..sänder all värme till er

p.s tänder även ett för min sjuke far..som står på perongen för att invänta himlatåget…så det blev tre ljus

evawa
0

Tänker på er och min mamma, hon har mist två

kram och ljus till er

Carina.S
0

Är en dag för sent ute, men jag  tände också ljus igår för min mor.

Stor kram till er alla som mist ett barn!!! Vet hur det kan kännas , även fast det hände mig i ett tidigare liv…..Kram från carina

Vibeka
0

Tänder ljus för alla de föräldrar som mist ett barn…

Tänker ofta på er som mist era barn, ni är beundransvärda som kämpar vidare *Ler*

Med Ljus carina

Elisabeth-J
0

Idag tänder jag ett ljus för lilla Matilda som gick till ljuset igår efter att ha kämpat i 5 år mot hjärntumören, jag tänder också ett ljus för Matildas familj!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

drutten53
0

tänder ett ljus för MATILDA..och hennes familj

magma
0

Har Matilda gått bort nu? Vilken sorg för hennes familj… Tänder ett ljus för alla änglabarn och deras föräldrar, och för min egen änglason. Tänker på dig Kath!

Hallberg
0

Jag tänder ett ljus för min mor och far… :(

KINA-D
0

Jag tänder ett ljus för min älskade pappa som gick bort för 37 år sedan, idag.  Blott 38 år gammal.

Saknar honom mycket än.

Celia
0

Jag tänder ett ljus för min sambo och sons far, som lämnade oss för drygt 1 månad sedan. Sen vill vi även tända ett till pappa/morfar, om några veckor är det 12 år sedan han gick över.

Tack för att ni finns kvar hos oss, vi kommer alltid att älska er Kyss /Cecilia & Max

drutten53
0

tänder idag ljus för min ängel och min mor…saknar er..vi ses men inte än….tänder det tredje för morfar/mormor/farfar/farmor..mina mostrar o morbröder

TantAlma
0

Jag tänder ett ljus för alla som genomgår en svår sorg. och önskar er ljus i hjärtat.