TÄNDER LJUS..
TÄNDER ETT LJUS IDAG TILL VÅRA ÄNGLAR
Mina två andra barn kommer idag men en fattas mig..
Idag är det "ombytta roller" Idag är det jag som får gå ner till min son..
Har bett honom om ett Tecken idag så jag får väl se..:)
KRAMAR TILL ER ALLA SOM MIST ETT BARN och till er alla andra förstås
KATIE

Jag tänder också ett ljus idag. Tankar och kramar!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tänder även jag ett ljus,all värme./Ewa

Tänker på er och min mamma, hon har mist två
kram och ljus till er
Är en dag för sent ute, men jag tände också ljus igår för min mor.
Stor kram till er alla som mist ett barn!!! Vet hur det kan kännas , även fast det hände mig i ett tidigare liv…..Kram från carina
Tänder ljus för alla de föräldrar som mist ett barn…
Tänker ofta på er som mist era barn, ni är beundransvärda som kämpar vidare *Ler*
Med Ljus carina

Idag tänder jag ett ljus för lilla Matilda som gick till ljuset igår efter att ha kämpat i 5 år mot hjärntumören, jag tänder också ett ljus för Matildas familj!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Har Matilda gått bort nu? Vilken sorg för hennes familj… Tänder ett ljus för alla änglabarn och deras föräldrar, och för min egen änglason. Tänker på dig Kath!
Jag tänder ett ljus för min mor och far… :(

Jag tänder ett ljus för min älskade pappa som gick bort för 37 år sedan, idag. Blott 38 år gammal.
Saknar honom mycket än.

Jag tänder ett ljus för min sambo och sons far, som lämnade oss för drygt 1 månad sedan. Sen vill vi även tända ett till pappa/morfar, om några veckor är det 12 år sedan han gick över.
Tack för att ni finns kvar hos oss, vi kommer alltid att älska er
/Cecilia & Max

tänder idag ljus för min ängel och min mor…saknar er..vi ses men inte än….tänder det tredje för morfar/mormor/farfar/farmor..mina mostrar o morbröder

Jag tänder ett ljus för alla som genomgår en svår sorg. och önskar er ljus i hjärtat.