Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 5124 ggr
Clary
0

Mer ögon

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eftersom ni är så duktiga på att tolka ögon tänkte jag ge er ett par till. Jag kommer inte att kommentera i början utan avvaktar ett tag.

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Sol-Angelica
0

Hej

Endel sorg men sorgen har personen vänt till styrka,personen har alltid velat göra något speciellt i sitt liv som inte har blivit av och det grämer eller personen kan inte släppa detta 

Personen tycker mycket om barn djur och natur

Det finns något i blicken som jag inte riktigt förstår..något som liksom ligger dolt,som personen inte vill att man ska se..tror det kan vara något personen varit med om för väldigt länge sedan,,

[Lady-Oona]
0

Upplever sjukhus, kanske jobbar du inom vården, eller på annat sätt haft med det att göra. En man, möjligen den far verkar vaka över dig…vill dig väl. Du skulle behöva energihealing, vila och ta hand om dig och dina intressen. Har du en dotter? och barnbarn genom henne? du tänker på både barn och barnbarn, så känns det i alla fall. Ser också vackra glas, porslin som någon annan ägt…något du tycker om, kanske "vårdar ömt"

Det var mina upplevelser, kanske kan du ta något av det…

kram Lady O

Clary
0

Tack tjejer så länge. Jag väntar ett tag till med att tala om hur rätt eller fel ni har så att inte någon annan påverkas om det nu är några fler som vill prova.

Lady-Oona, en sak ska jag medge redan nu, energihealing,  ja tack det skulle jag verkligen behöva!

Kram

galdra
0

Jag tror att du är pensionär i förtid.Kanske pga problem med hälsan.Sköldkörteln/Struma.Eller utbrändhet?Jag tror också du har en smärtproblematik,du får inte sova ordentligt på nätterna.För övrigt en väldig aktiv och social person-som gillar att vara ute i svängen .Tycker om att dansa?Goda middagar -och att resa?Jag tror att du har många väninnor och har haft ett bra arbete som "högre"tjänsteman…

Kan det vara nåt som är rätt?
Kram/Galdra

[Hellas]
0

Tuffa till dig lite och låt dem inte trampa på dig känner jag

/Hellas

Clary
0

Ni är väldigt duktiga måste jag säga, hoppas några till läser av innan jag talar om vem som har rätt i vad Flört

Clary
0

#1, 2, 3 har jag svarat och #5 du har nog rätt men jag har blivit mycket bättre och tuffare, nåt att jobba mer på.

Fantastiska är ni, bara så ni vet Skrattande

Kramar

Sol-Angelica
0

Tackar tackar..Skrattande

Tara
0

Du utövar någotn kraft själv inom det övernaturligaGenerad

Clary
0

Tack Tara, du är inte så snett uteFlört har legat på is ett tag.

Kram

Sol-Angelica
0

Håller med om att förmågan finns där för brukar tycka att man lättare "prickar rätt",när personen själv är medial,,Flört

Tiia
0

ser en 5-årig flicka , ett spindelnät,en lång utetrappa,2 röda muggar

bor du uppe på en kulle?

drutten53
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

lånar din tråd..vad ser ni i dessa ögon..

Clary
0

#12 Känner mig kanske som en 5-åring, kan placera utetrappan och de röda muggarna men nej jag bor inte på en kulle. Tack Tiia Glad

Drutten du får så gärna låna min tråd, vackra ögon men tolka ger jag mig inte påFlört

drutten53
0

men clary..du kan ju försöka..se vad du ser….försök..snälla..

Clary
0

Ok då, tror att du är en väldigt snäll och omtänksam person kanske lite för snäll och godtrogen ibland, en drömmare

Jag "bara" gissar

Kram på dig

drutten53
0

småler nu vännen…tack för dom orden….ja omtänksam är jag och för snäll..när det gäller mina barn..tänker mer på dom en mig själv….men vännen ta och titta en gång till på ögonen….skriv vad ditt första intryck är…det kan ju vara rätt…titta o titta…vad får du för känsla när du tittar in i dom..vad kommer upp i tankarna..skriv det…

Clary
0

Lejoninna, ger dig inte när det är något du brinner för!