Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 5492 ggr
harmoniee
1

är detta sk orber??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

har minst 35st bilder med Orber från mitt hem…å minst lika många utan orber…har suttit med digitalkameran å fotat bild efter bild bara rakt ut i rummen..så vissa har Orber flera efter varann sen e det bilder utan

harmoniee
0

en till??

harmoniee
0

ser ni??

harmoniee
0

fler?

Dezzan
0

Det ser mer ut som damm eller skit på linsen.
Ett tips är att inte fota med blixt mot mörk bakrund, eller med blixt över huvudtaget. Damm och Orber ser nästan likadana ut.
Orber lyser mer vitt runtom och kan vara i rörelse så det ser ut som en svans bakom dom ibland.

Dezzan
0

Hittade en tydlig orb på nätet.

harmoniee
0

ok… ja det har även jag haft i åtanke..har några mye bättre..skka se om jaghittar dem med…tack för tipset om blixten

melia
0

#5 det du hittade är en orb som rör sig, det är inte ofta man lyckas fota. Glad Däremot Orber som är still är vanligare, det sa som även på det här programet som går nu om andar (minns inte vad det heter) *virrig* en ande nånting tror jag, där fotade dom också Orber. Skrattande

Dezzan
0

#6 Jag har en massa bilder på "orber" men det mesta kan röra sig om damm i luften.

Skoj att se om du har fler bilder på Orber som är i rörelse.

KuroTenshi
0

# 5 det där är en orb i rörelse. En "stilla" orb ser ut som damm, helt enkelt, som du skrev.

# 0 Jag tycker helt klart att det du fångat på bilder är Orber! Glad

Dezzan
0

Det är tur att man tror och tycker olika.
för mig är en orb mycket ljusare, vitare och klarare på ngt sätt.
Går man in i ett rum och fotar ett gäng kort med blixt mot mörk eller ljus bakgrund så lär du få med "orber" på ett par stycken av bilderna.
Testa och se. Vips så har man Orber.

melia
0

#10 att du får med Orber på en del av bilderna kan ju bero på att alla människor har vänner i andevärlden Glad andarna är ju även hos dom som inte tror GladOrber finns ju i alla hem sen finns de ju en del hem med mer eller mindre aktivitet förstårs Skrattande en del ernergier är starkare och lyser klarare på bild tror jag. Någon som precis kom eller percis är på väg tillbaka till "sin" sida tror jag syns svagare :) men det är ju bara vad jag tror Glad

harmoniee
0

detta då e det typ en orb??

KuroTenshi
0

# 12 jajjemen! ^^ En orb!

Dezzan
0

Bra att du inte använde blixt :D det kan mycket väl vara en orb. Men vill fortfarande ha dom vitare markerade Glad

DLTHE
0

På den första bilden ser det ut som en genomskinlig kanin sticker upp ovanpå gardinen vid fönstret till vänster i bilden.