Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 3928 ggr
Snabster
0

!!!!!!!!!!

Alltså jag vet inte vart jag ska skriva alls.. Men jag måste verkligen prata med någon!!!! snälla!

adda mig snälla ! snabster12@hotmail.com

Brokenfether
0

**Gäller det livet?? eller har du andar på besök?? Jag är ingen dr och inget medium,men vill du så får gärna skriva ett pm till mig,så kanske jag kan hjälpa dej..Glad lämnar inte ut min msn bara sådär..hoppas du förstår..Skrattande /B
**

Brokenfether
0

Eftersom jag inte hört något från dej,så antar jag att du fått någon att prata med…Glad Hoppas det löser sig till det bästa för dej.

Kram o sov gott../B Skrattande

Snabster
0
Snabster
0
Happyspirit
0

Hur gick det? Såg det här nu och blev orolig för dig! Är det bättre eller.Förvånad

babsan
0

hur är det ??

Snabster
0

Jo det är bra.. Fick för mig att dricka vin till sömns igår, och jag + vin passar inte så bra ihop, blir alltid så ledsen. Ursäktar om jag gjorde er oroliga

Happyspirit
0

Åh, vad skönt att höraSkrattande Att det inte är någon fara med digGlad

Ja, det kan bli så där ibland.Flört Jag tycker i alla fall det var bra att du berättade nu, hur det låg till och att du ber om hjälp när du mår dåligtFlört

Kram Anki

lightseeker
0

umph, är det inte en flaska du håller i på din presentations-bild. Är det en djupare symbolik i att du har valt just den bilden, snabster?

Snabster
0

#9 mjo, jag är vad samhället kallar alkis

lightseeker
0

Skall jag säga stackars nu, (det var det första som dök upp i mitt huvud, men det kändes så hjälplöst) eller kanske varför har du valt det, istället?

Snabster
0

#11 Jag har "valt" det eftersom att det fått mig att släppa all ångest (förutom när jag dricker vin :p). Men nu tycker jag det blivit lite för mycket. Försöker ta det lite lugnt med det

lightseeker
0

oh, jag förstår, jag misstänkte ju att det var precis så. Men du, när du har ork och lust så finns det en metod som heter tft=tanke fälts terapi, som just funkar jättebra mot ångest och fobier. Jag vet det av personlig erfarenhet, så hör gärna av dig till mig, om/när du är beredd på att ta in mer info.

Hoppas att du kan hitta någon stödgrupp, för att kunna jobba med/få stöd i ditt val, att "ta det litet lugnt". Du kan ju alltid "prata" med oss här, för att få in mer ljus i din värld, om du inte redan har det på nåt annat ställe dvs.