I mitt kök!
Nu har jag då varit så nyfiken på den här sajten, trots att mitt "hem" är häxor så tänkte jag att det var då mysko det där med bilder på alla "orber". En del förnumstiga förklaringsmodeller har ju också framförts i trådarna ibland. Eftersom jag vet att det finns fler än vi här, och alltid har funnits så tänkte jag att också försöka. Så jag tog kameran och fotade i mörka rum med blixt. Ingenting här inte? Dock, i köket var då något plötsligt med på bild?!

Oj, den var inte liten! Häftig!
Jättefin med den blåa vänsterkanten :)

Vilken maffig orb.Stor och klar.

Tack för att Ni tittade på min bild och kommenterade! Morsan,Helleh och Galdra!

Och snabster:D Den var rejäl. Ser ut som månen

Ja de må jag säga! En riktig bamse ande 

Det ser verkligen ut som att du har någon med dig där i köket.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

hej coturnix..tog min frihet att förstora upp bilden….jag ser lite folk i den…en mörkhårig axellångt hår en kvinna…till vänster ser jag en man..men munnen öppen..som han skulle säga oj…sen till höger ser jag en kvinna med lång hals..och håret uppsatt på något viss..men hon bär en spetshatt på huvudet som dom hade förr i tiden..hon har ganska stor näsa..ser även en ljushårig kvinna..men mörk blus..man ser bara blusen vid halsen…jo du det är många själar i den…kram

wow vilken jätte orb!!! hur känner du när du är i köket?

#8 Oh! Tack! Jag har förstått att Du var duktig att se i Orber. Och jag är glad att Du är tillbaka!
#9 Det är mkt. närvaro i mitt kök. Jag kan tex. sitta ensam och jobba med pappersjobb. Då står ofta någon bakom mig eller bredvid mig. Jag vänder mig om men jag ser ingenting. Jag kan höra detta någots som tysta jämna andetag. Vårt hus är uppbyggt 1900 jämt. Men det är flyttat och timret är mycket äldre. Det är drevat med mossa. Huset har bebotts av många familjer. De flesta dessutom mycket barnrika. Liksom vår. Så det är livligt här på många sätt!
-Snabster, Sissan och Elisabeth, :)