Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 458 ggr
Isabella09
1

Mörker ger mig ro?!

Hej, detta är mitt första inlägg på iFokus så förlåt för om jag bryter mot några indirekta regler. 

Jag har sedan 4-5 år tillbaka sett andar dock har jag inte sett de på ett tag. Andarna jag har sett har skrämt mig från vettet och bidragit till att jag inte tål att se skräckfilmer osv. Dock så trivs jag i mörker, gillar mörkret väldigt mycket och finner ro. Jag älskar det som har med det övernaturliga, krafter och ondska att göra. Sedan på nätterna "väcks jag till liv" och får massa sjuka idéer om hur jag skulle kunna göra för att få människor att lida osv. 

Jag undrar i fall någon här vet varför jag ser dessa andar och blir så rädd för de men samtidigt älskar mörker, ondska mm så mycket och finner ro i det? Förlåt om detta blir flummigt men vet inte hur jag ska omformulera mig bättre.

[Juel70]
3

Att du är rädd kan bero på att det är dessa andar som ger rädslor och lever och blir starkare av fruktan.  Och dessa tankar om att du (andarna) vill göra så att människor får lida.. det kommer ju inte direkt från dig, utan från andarna. 

Jag har själv varit under stort förtryck av andar tidigare.

Be till Jesus, så flyr dom.

Fjäril
2

Den här tråden lämpar sig inte här på Övernaturligt. Jag låser den med hänvisning till våra skrivregler;

• Inget prat om onda andar, demoner eller liknande är tillåtet. Hit kommer många barn och ungdomar och läser, vi vill inte skrämma upp någon

Sajtvärd på Övernaturligt

Inlägget är låst för nya kommentarer