H-T-A Upplevelser 30/8
Skriv gärna och berätta om era upplevelser efter kvällens healing! 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

hej o godkväll..ja blir den första nu nog som skriver…har försökt sända och ta imot healing i kväll…men har lite svårt med det i kväll…och vet ni varför…jo det hände något konstig med mig i kväll…jag var på föräldrarmöte..satt där lyssnade på fröken som berätta lite om barnen…klockan var kring 19.30…då började jag känna en värme i kroppen..jag börja svetas…var tvungen att gå ut en stund….satte mig på trappan..kände att jag inte var ensam..titta då rakt fram..ingen där…men kände en då..någon finns här…rakt framför mig såg jag massor av..små små..C-en..2mm stora…med ett skimmer runt sig..dom dansa framför mig…först trodde jag att nu är det kört..nu håller jag på att bli tokig…flytta mina ögon till ett annat ställe på skolgården…visst inga c-en där..okey titta tillbaks på samma plats..som förr..jo där var c-ena kvar..dansa o dansa…det var lika många som en person stod framför mig…titta bara lite till vänster så såg jag att det fanns ett avslut..lika så till höger…så helt plötsligt så trampar någon mig på högra foten…men ingen person fanns ju…men sa högt då..jaså du ska trappa på mig oxå..satt en stund och titta på mina dansande skinande c-en..ja det var en underbar upplevelse…så mina tankar går till mina c-en i kväll..jag tror jag vet vem det var…vill bara TACKA för att jag fick denna upplevelse i kväll….ha en bra kväll mina vänner…kram

Hej!
Jag fick ont i mitt underliv den första halv timmen utav healingen..men vet inte om det har med healingen att göra..knepigt värre
Hälsn.Eva

Jag hade svårt att koncentrera mig.Pga ont i magen……men det pirrade på läppen vänster sida och det kändes som nån var i håret…..Försökte ge -kunde inte låta bli….Tack alla som gav.

Jag kände inget idag, men jag hade svårt att skicka också kändes som om nåt var i vägen.
Jag hade försovit mig om inte katten kommit och nosat på mig kl 20.00……så hon väckte mig i tid.
Tack för healingen jag kände mig jättevarm om magen.
Jag blev kall och varm om vartannat. Fick ett tryck över pannan och kroppen kändes först lätt och sedan tung..
Det som var härligast var att jag inte hade massor av tankar…jag bara fanns.
Tack snälla alla ni som gav, nästa torsdag ger jag tillbaka.
*kramar alla i massor*
Stickningar i händerna,sval blåst i händerna såg ett ljus som åkte in i mig och fyllde mig :)
Tack så mycket!

Vad är detta för spännande ni har sysslat med ikväll? Har ni kört detta online? *nyfiken*

Också nyfiken :)

tack för healingen, tyvärr missa jag att medela att jag inte var så mottaglig just den tiden. Stod uppe på en steg och drog kabel vid den tiden

#8 #9 Varje torsdag gör vi distanshealing till dom som vi ha det, mer om det finns att läsa i tråden Healing till alla. Varje vecka finns det en lista som man kan skriva i om man vill vara med.
Elisabeth

Jag är ju helt virrig! Jag hade för mig att det var onsdag igår.. *jag skyller på amningen och snuvan jag fått*
Tittade in här 20:20 och kom på att just 17 ja, det är ju idag!!
Tyckte inte att jag kände något speciellt, hade huvudet fullt med andra tankar, men jag vill hemskt gärna vara med nästa vecka igen för ett nytt försök.
Vad ska man som mottagare göra, jag har ingen direkt erfarenhet av healing?
*passar på och tackar för att detta forum finns, det har blivit min nya favvosida! Jag har lärt mig mycket här på kort tid!! Tacktack!*
Nu ska jag baka bröd! :-D

#12 Du kan läsa mer i artikeln Healing till alla. Amning oh snuva kan ställa till det så att man virrar bort dagar ibland ;)
Varje vecka finns det en lista där man skriver upp sig om man vill ha healing. Listan till tordag kommer snart.
Vad roligt att du trivs här hos oss! Kram!
Elisabeth

Hej Elisabeth!
Jo jag både skrev upp mig på listan och har läst länken du skickade, men i den står det ju inte hur man ska göra som "amatörmottagare". Jag menar, ska jag sitta ner och slappna av, koncentrera mig på något, eller helt enkelt fortsätta med vardagsbestyren? Jag vill ju vara så mottaglig som möjligt, men jag vet inte hur..? :-)

#14 Då ska jag skriva om det i artikeln :)
Det är bra om man kan sitta eller ligga ner och slappna av. Då tror jag att man bäst känner healingen.
Elisabeth
Förra gången tog jag fel på dagen, igår kom jag på det precis när det skulle börja men glömde stänga av telefonen, och den ringde ju givetvis precis när jag börjat slappna av,
sen såg jag att jag ändå glömt att sätta ut namn och ort
gääsp..
Tredje gången gillt kanske..

Hade nog för mycket tankar för att vara mottaglig för veckans heeling. Hoppas på ett nytt försök nästa vecka. Kram till alla
Tack för healing….jag klarade bara att ligga 30 min,har en släng av nackspärr,så det var jobbigt. Jag kände endast en konstig krypning över huvudet,som en myra som knalla runt i hårbottnen…
tror jag får läsa på lite om hur healing på distans går till,för jag vet inte hur jag ska kunna skicka till alla som vill…minns ju inte namnen och städerna..
Kram

#11 - tack för snabbt svar. Låter spännande och jag ska läsa närmare om det ikväll när här är lugn och ro :)
Jag mår kanon efter healingen,jag är jättepigg och smärtan i magen är borta.Tack igen alla som skickade.
Tack alla för healingen. Det gjorde susen, jag sov så himla gott och hade gärna stannat kvar i sängen, om inte den rackarns väckarklocka börjat tjuta. Ni är bara är såååååååå bra.